Fort Wola ma nowe logo. To finalny etap nowej identyfikacji wizualnej odnawianego warszawskiego centrum handlowego. Zarządca, spółka Mayland Real Estate, informuje, że wszystko idzie zgodnie z planem i otwarcie obiektu zaplanowane jest jeszcze w tym roku, przed świętami Bożego Narodzenia.
– Fort Wola zmienia się, więc naturalną tego konsekwencją jest nowa identyfikacja wizualna. Nowym logo otwieramy nowy rozdział w rozwoju Fortu Wola. Dla naszych klientów to czytelny sygnał, że codzienne zakupy będą wkrótce robić w nowoczesnym, przyjaznym obiekcie – mówi Agata Uszyńska, Marketing & PR Manager w Mayland Real Estate. – Podstawowym elementem konstrukcji znaku jest trapez o zaokrąglonych narożnikach, nawiązujący do nowej elewacji budynku wyeksponowanej wzdłuż ulicy oraz w strefie głównego wejścia do centrum. Kolory nowego logo Fortu Wola to zieleń, antracyt i biel – dodaje.
Nazwa centrum pozostaje bez zmian, bo jak wyjaśnia A. Uszyńska nazwa Fort Wola jest dobrze znana i rozpoznawalna w Warszawie.
Blisko, wygodnie, codziennie
– Nowy Fort Wola zaprojektowaliśmy jako wygodne miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu. Obok poszerzonej oferty zakupowej przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjne miejsca sportu i rozrywki. Potencjał naszego centrum w strefie 5 minut to ok. 60 tys. osób – mówi A. Uszyńska. Dodaje, że szacunki dotyczące potencjalnych klientów są bardzo optymistyczne ze względu na II linię metra, która przyczyniła się do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej i powstania nowych wolskich biur.
Wszystko w jednym miejscu
Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. mkw. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 mkw., a także CCC – 642 mkw. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich.
Nie tylko zakupy
Znaczna cześć centrum została zaprojektowana z myślą o klientach, którzy cenią aktywny styl życia. Sieć Zdrofit również będzie obecna w zmodernizowanym obiekcie – otworzy się na dwóch poziomach centrum przy Połczyńskiej. W Forcie Wola, będzie 5 kortów do gry w padel, coraz popularniejszej dyscypliny sportowej, łączącej cechy tenisa i squasha.
Mayland jest wiodącym deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Obecnie spółka zarządza obiektami handlowymi i posiada znaczący portfel projektów, również mieszkaniowych, w całym kraju.