W CH Pasaż Łódzki nastąpiło otwarcie sklepu nowej, popularnej marki – HalfPrice. Najmłodsza sieć sklepów należąca do Grupy CCC ma w swojej ofercie markowe produkty z cenami niższymi nawet o 80 proc. Sklep HalfPrice zajmuje powierzchnię ponad 1700 mkw.
HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, której model biznesowy polega na ofercie markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzony został z myślą o wielbicielach światowych marek oraz
o łowcach okazji. Sklep będzie oferować swoim klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Wszystkie produkty zostaną podzielone wg kategorii, aby ułatwić odnalezienie poszukiwanych towarów. Na każdej metce znajdzie się informacja, ile dany produkt kosztował przed obniżką, a ile klient zapłaci za niego w HalfPrice. Oferta sklepu jest uzupełniana każdego dnia, przez co klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę.
Ciekawy punkt na na mapie Pasażu Łódzkiego
– Rozwój to jeden z naszych priorytetów, z tego powodu bardzo cieszymy się mogąc przedstawić nowy, ciekawy punkt na mapie Pasażu Łódzkiego. HalfPrice to obecnie jedna z najgorętszych marek, zaś koncept off-price staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Cieszymy się, że możemy przedstawić nowy, cieszący się uznaniem wśród klientów brand, który dołączy do oferty Pasażu Łódzkiego.– mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W modelu off-price niezwykle ważna jest unikalność i różnorodność oferty, która codziennie się zmienia. Aktualnie na terenie Centrum w tym koncepcie działa również TK Maxx. Pasaż Łódzki to miejsce ze zróżnicowaną ofertą sklepów oraz usług. Do dyspozycji odwiedzających jest hipermarket Auchan i Decathlon oraz prawie 100 punktów handlowych, usługowych oraz gastronomicznych. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki, takie jak: H&M, Empik, JYSK, Rossmann, Hebe, Decathlon czy Media Expert. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Właścicielem Centrum Handlowego jest Stage Capital, kapitałem zarządza Pradera a za komercjalizację oraz zarządzanie operacyjne obiektem odpowiada Sierra Balmain.