Rozwój sieci Westfield w Hiszpanii, Szwecji i w Polsce to niezrównana szansa dla marek i najemców na pogłębienie relacji z milionami klientów na całym świecie. Galeria Mokotów, jako drugie centrum handlowe w Polsce, dołączy pod koniec września do elitarnego grona centrów handlowych Westfield, przyjmując nazwę Westfield Mokotów.
W czwartek 19 maja 2022, Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem jaki już tej jesieni przejdą trzy europejskie centra handlowe: Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce – Galeria Mokotów w Warszawie.
Zapowiedziany rebranding trzech flagowych europejskich destynacji jest kontynuacją rozwoju marki Westfield w Europie. Spółka zwiększa swój przychód oferując działania reklamowe oraz niestandardowe rozwiązania promocyjne dla poszczególnych marek, zapewniając im ogromną liczbę jakościowych odbiorców (około 550 milionów w całej Europie [1]). Dodatkowo, znaczącą wartością tej marki dla najemców jest średnio o 20 proc. [2] wyższy obrót generowany przez centra Westfield w porównaniu do innych centrów handlowych kategorii A.
Sieć centrów handlowych Westfield daje nowe możliwości najemcom
– Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. Możliwości, jakie daje markom i najemcom nasza, coraz bardziej połączona cyfrowo sieć, są niezrównane – dzięki marce Westfield nasi partnerzy zyskują nie tylko możliwość dotarcia do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej – powiedziała Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW,.
Ogłoszone w czwartkowym komunikacie globalnym flagowe destynacje należą do najważniejszych centrów handlowych na swoich rynkach. Ponadto charakteryzują się one kilkoma ważnymi cechami wspólnymi: posiadają doskonałą lokalizację z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, wyróżniają się architekturą oraz designem a także najwyższej klasy podejściem do doświadczeń konsumenckich, zaangażowania społecznego i działań w duchu zrównoważonego rozwoju.
W warszawskiej Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, celebracja wprowadzenia marki Westfield będzie radosna i zaskakująca. Spodziewać się można szeregu wyjątkowych wydarzeń i atrakcji dla klientów. O konkretnych planach będziemy informować na bieżąco, dlatego też zachęcamy do śledzenia naszej strony www.galeriamokotow.pl a także wysyłanych komunikatów prasowych.
[1] Liczba odwiedzin w Europie w 2021
[2] 21 proc. z wyłączeniem Holandii z powodu braku danych oraz Słowacji z powodu braku porównania. Analiza dotyczyła centrów handlowych kategorii A >30,000 mkw łącznie GLA