Na okrągło to nazwa nowej sieci second handów marki Ubrania Do Oddania. W sklepach znajduje się bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów użytku domowego i zabawek – wszystko z drugiego obiegu. Każdy second-hand jest zgodny z ideą cyrkularności i misją marki. Dlatego, oprócz zakupów rzeczy z drugiej ręki, w sklepie Na okrągło można również oddać niepotrzebne ubrania.
– Chcieliśmy stworzyć demokratyczny i dostępny format sklepu, w którym każdy konsument znajdzie coś dla siebie. Zaplanowaliśmy strefy damską, męską i dziecięcą. W odróżnieniu od Butku Cyrkularnego będzie to asortyment w niższych i dynamicznie zmieniających się cenach. Oprócz towaru z drugiego obiegu będziemy oferowali także produkty typu outlet wielu marek, tj. towary nowe, dotychczas niesprzedane w regularnych sieciach. Dziękujemy ponownie naszemu partnerowi firmie Unibail-Rodamco-Westfield oraz zarządowi Galerii Wileńska za zaufanie i wiarę w nasze nowe projekty – przekazuje Piotr Malinowski, Dyrektor Zarządzający marki Ubrania Do Oddania.
Koncept sklepów second hand
– Istotne dla nas było utrzymać koncept second hand z całkowitą wymiana towaru co 2 tygodnie. Tym samym nasi konsumenci codziennie będą odkrywali nowe, niższe ceny. Planujemy ponad 30 kategorii asortymentowych, które zapewnia atrakcyjna oferta w nowej aranżacji salonu – mówi Zuzanna Domolewska, Sales Manager marki UDO.
W UDO second-handach klient znajdzie ubrania damskie, męskie oraz dziecięce, a także szeroką ofertę obuwia i dodatków. Na okrągło to także dział akcesoriów użytku domowego, od sprzętu AGD po dekoracje, tekstylia i gadżety kuchenne. W stacjonarnych sklepach marki Ubrania Do Oddania każdy znajdzie coś dla siebie. Co więcej, dołączy do grupy konsumentów odpowiedzialnych społecznie, wspierając ideę cyrkularności.