Metro Properties uzupełnia portfolio najemców w czterech centrach M1 w Polsce w 2022 roku. To znane marki odzieżowe, salon z biżuterią, artykuły dla domu, biuro podróży i kawiarnia.
– Poziom najmu w obiektach zarządzanych przez Metro Properties w Polsce sięga dzisiaj 99 procent, dowodząc silnej pozycji biznesowej centrów M1. Przed nami negocjacje umów na kolejne lata z markami o ugruntowanej pozycji w naszych obiektach – mówi Justyna Hara, dyrektor działu najmu Metro Properties.
Rozbudowana oferta
Największą powierzchnię wśród nowych najemców zajął multibrandowy salon Half Price na Śląsku. W centrum M1 w Czeladzi na blisko 2,2 tys. mkw. odnaleźć można ubrania, buty, akcesoria, artykuły dla domu, zabawki i kosmetyki znanych światowych marek w zawsze obniżonych cenach. Nowoczesny koncept kategorii „off price” zaprasza kobiety, mężczyzn i dzieci. Ofertę sektora mody dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym uzupełniła marka Reporter Young. Sklep o powierzchni 100 mkw. to propozycja dla młodych indywidualistów poszukujących oryginalnych propozycji, wyrażających luz, nonszalancję i młodzieńczy bunt. Centrum M1 w Czeladzi zaprasza też klientów do nowego sklepu z materacami, łóżkami i pościelą. Na ponad 200 mkw. powierzchni ofertę wyposażenia sypialni prezentuje sklep „Dla Spania”.
W M1 Kraków otwarty został sklep francuskiej marki OKAIDI. To propozycja ubrań, obuwia i akcesoriów dla dzieci – od niemowląt, przez przedszkolaki, po dzieci w wieku szkolnym aż do ukończenia 14 lat. Na krakowskich klientów czeka również nowo otwarta kawiarnia Lajkonik, serwująca kawę i herbatę w towarzystwie ciast i świeżych kanapek.
W podwarszawskich Markach na 170 mkw. ofertę prezentuje otwarty jeszcze w kwietniu nowy sklep Tefal. To marka wysokiej jakości artykułów wyposażenia domu, pomagających w gotowaniu, sprzątaniu i prasowaniu – od sprzętu elektrycznego, po garnki, patelnie i akcesoria. Poszukujących urlopowych wrażeń zaprasza z kolei biuro podróży Rainbow z ofertą wycieczek i podróży niemal na całym świecie.
W centrum M1 Radom na klientów czeka salon biżuteryjny Yes z wyjątkowymi kolekcjami biżuterii i zegarków od najlepszych projektantów.
Metro Properties zarządza siecią dziewięciu centrów popularnej marki M1 w Polsce, zlokalizowanymi w Polsce centralnej i południowej. To ponad 450 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której swoje sklepy i punkty usługowe prowadzi 900 najemców niemal wszystkich branż.