Gomez, multibrand z modą premium, kontynuuje ekspansję zagraniczną. Właśnie udostępnił swoją ofertę klientom w Niemczech i we Włoszech na dedykowanych platformach sprzedażowych: Gomez.com.de oraz Gomez.moda.
Tym samym liczba rynków, na których marka prowadzi sprzedaż, wrosła do 12. Uruchamiając sprzedaż na kolejnych rynkach, Gomez ugruntowuje pozycję w branży.
– Mimo wielu utrudnień w handlu powodowanych najpierw przez pandemię koronawirusa, a obecnie przez konflikt na Wschodzie Europy, inaugurujemy naszą działalność w kolejnych krajach. To ważny krok dla marki. Niemcy i Włochy to wymagające rynki, ale – wykorzystując 18-letnie doświadczenie w branży – przygotowaliśmy dla naszych nowych klientów kompleksową ofertę – mówi Michał Dobicki, prezes zarządu Gomez.
Własne centrum dystrybucyjne
Dla konsumentów przygotowano dedykowane domeny online. Niemieccy klienci będą mogli robić zakupy na Gomez.com.de, a włoscy na Gomez.moda. Komunikacja z klientem będzie prowadzona w języku narodowym danego kraju. Marka oferuje także wygodne formy płatności, a dostawy realizuje z własnego Centrum Dystrybucyjnego.
– Dobrze poznaliśmy specyfikę tych rynków i zachowań konsumenckich. Klienci oczekują najnowszych trendów, nowatorskiego designu i modowych inspiracji. I właśnie to znajdą w naszej ofercie. W jednym miejscu dajemy im dostęp do tysięcy wyselekcjonowanych produktów od ponad 150 marek – dodaje Michał Dobicki.
Obecnie oferta Gomez dostępna jest już w 12 krajach europejskich – w Polsce, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, Rumunii, Słowenii, Niemczech, we Włoszech oraz na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Ponadto na terenie Polski, w Poznaniu i Warszawie, marka prowadzi sprzedaż stacjonarną w salonach zrealizowanych według własnego konceptu.