Do grona najemców Wroclavii dołączyło 5 nowych najemców. – Niezmiernie cieszę się z tak licznych premier, tym bardziej, że miały miejsce w wymagającym okresie i na wyjątkowo konkurencyjnym, wrocławskim rynku – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka Wroclavii.
Od początku roku oferta handlowa Wroclavii wzbogaciła się o pięciu nowych najemców. W centrum został otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku Butik Cyrkularny, w którym klienci mogą kupować ubrania i obuwie z drugiej ręki. Do Wroclavii zawitał także sklep Foot Locker – dedykowany miłośnikom sneakersów i odzieży sportowej, Guess Kids – oferujący odzież dziecięcą oraz Family Optic – salon optyczny. Wśród najemców gastronomicznych nowością jest ceniona od lat wrocławska marka – Dom Lodów Barton.
Wroclavia nieustająco przyciąga nowe koncepty, które są odpowiedzią na aktualne trendy i oczekiwania klientów. Znane ze swej przyjemnej, ożywionej atmosfery centrum pozwala zrealizować wiele potrzeb w jednym miejscu. – Niezmiernie cieszę się z tak licznych premier, tym bardziej, że miały miejsce w wymagającym okresie i na wyjątkowo konkurencyjnym, wrocławskim rynku. Z jednej strony dowodzi to zaufania sieci handlowych do marki Wroclavia, z drugiej strony – pozwala nam wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i stale oferować nowości z branży modowej, sportowej, czy dla rodzin z dziećmi. Już wkrótce będziemy zapraszać na kolejne otwarcia i na wiosenne wydarzenia. Pozytywnie patrzymy w przyszłość – wierzymy w nasze atuty, takie jak kompleksowy tenant mix i świetna lokalizacja – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka Wroclavii.
Butik cyrkularny Ubrania Do Oddania
Pierwszy na Dolnym Śląsku, a drugi w kraju, cyrkularny butik z wyselekcjonowaną odzieżą używaną zebraną na terenie Polski otwarto w lutym w centrum handlowym Wroclavia. To przełomowy koncept w duchu slow fashion, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów. Można tu nie tylko zrobić zakupy, ale także oddać ubrania na cele charytatywne. Klienci znajdą tu odzież damską, męską, dziecięcą, vintage, buty, torebki oraz akcesoria: biżuterię, szale, czy czapki. Lokal zlokalizowany jest na 1 piętrze Wroclavii i zajmuje powierzchnię 160 mkw.
380 mkw. dla Foot Locker
Foot Locker to jeden z największych globalnych brandów, specjalizujących się w sprzedaży butów i odzieży sportowej różnych marek. Firma o 30-letniej historii posiada na całym świecie blisko 3 tys. sklepów, z czego ponad 620 punków znajduje się w 20 krajach Europy. W asortymencie salonu we Wroclavii można znaleźć kilkadziesiąt międzynarodowych marek sportowych i streeatwearowych, w tym m.in.: Nike, Adidas, Jordan, Puma, Converse, Vans czy New Balance. Oferta skierowana jest do kobiet, mężczyzn oraz dzieci i obejmuje: buty, ubrania oraz akcesoria. Sklep o powierzchni 380 mkw. znajduje się na 1 piętrze.
Kultowe lody – Dom Lodów Barton
Dom Lodów Barton to kultowe wrocławskie lody, które od 50 lat podbiją serca i podniebienia wrocławskich smakoszy. Lody powstają tylko z naturalnych produktów na bazie świeżego mleka oraz śmietany. Ale Dom Lodów Barton to nie tylko lody – w ich ofercie we Wroclavii znajdują się również ciasta własnej produkcji. Punkt znajduje się na poziomie 0.
Guess Kids z ofertą dla najmłodszych
Sklep Guess Kids we Wroclavii to jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Szeroka gama asortymentu Guess dla dzieci otwiera możliwość wyboru garderoby stworzonej na miarę oczekiwań i potrzeb dzieci, bez względu na ich wiek. Wszystkie propozycje marki Guess Kids to nie tylko starannie dobrane, wysokiej jakości materiały, ale także doskonałe wyczucie estetyki i funkcjonalności. Sklep znajduje się na 1 piętrze i zajmuje powierzchnię 129 mkw.
Salon optyczny Family Optic
Salony optyczne Family Optic to ogólnopolska sieć nowoczesnych salonów optycznych. Jej misją jest dbałość o wzrok całej rodziny. Salon we Wroclavii oferuje profesjonalne badanie wzroku pod kątem okularów oraz soczewek. Znajduje się tam szeroki asortyment okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych najlepszych projektantów. Klienci soczewkowi mogą skorzystać ze specjalnej strefy znanej marki Twoje Soczewki. Oferta salonu obejmuje również fachowe doradztwo na każdym etapie korzystania z usługi. Family Optic znajduje się na poziomie +1.
Obecnie na 64 tys. mkw. powierzchni Wroclavii znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji, a także popularne miejsca rozrywki, takie jak kino Cinema City z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX czy Sala Zabaw Fikołki. Klienci doceniają Wroclavię za staranny dobór sklepów – znajdują się tu zarówno duże, popularne marki, jak i brandy dostępne tylko tutaj, a także koncepty lokalne i szeroka oferta gastronomiczna. W 2021 r. we Wroclavii otworzyły się m.in. jeden z pierwszych w Polsce sklepów HalfPrice, pierwszy na Dolnym Śląsku oficjalny sklep LEGO®, pierwszy w tej części Polski salon Courir orz Max Premium Burgers.