Do grona najemców Manufaktury dołączył Kodano Optyk. Salon w łódzkim kompleksie jest pierwszym urządzonym według najnowszego konceptu marki.
Łódzka Manufaktura przyciąga coraz to nowe marki. Kompleks, który w pandemii okazał się być bezpieczną przystanią dla najemców, teraz rozwija żagle, powiększając swój tenant mix. Wyjątkowe podejście zarządcy obiektu i atrakcyjność lokalizacji to elementy, które doceniają zarówno obecni, jak i potencjalni najemcy: – Obecność w Manufakturze jest obowiązkowa – to wyjątkowy obiekt w skali całego regionu i nie tylko. Doceniamy to, że oprócz handlu, ma silnie rozwiniętą część rozrywkową i kulturalną, dzięki czemu przyciąga także turystów. – wyjaśnia Karol Kożusznik, kierownik ds. rozwoju Kodano Optyk.
Kodano Optyk z salonem o powierzchni 100 mkw.
Salon Kodano Optyk, który powstał w Manufakturze, został zrealizowany według najnowszego konceptu brandu: hasłem przewodnim jest nowoczesność i komfort klienta. Te cechy przyświecały także niedawno zakończonej modernizacji Manufaktury – odświeżona przestrzeń jest nie tylko przyjazna i otwarta dla Gości, ale zachwyca także nowoczesnymi i efektownymi rozwiązaniami.
Kodano to ponad 100 mkw. powierzchni oraz minimalistyczny wystrój zapewniający najlepszą ekspozycję produktów. A jest w czym wybierać! Optyk oferuje zarówno popularne marki, jak i te premium, np. Dolce&Gabbana, Versace czy Armani.
Kodano Optyk zlokalizowany jest na parterze galerii handlowej Manufaktury, przy tzw. małej rotundzie.
Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.