CCC jest dobrze zatowarowana i w pełni przygotowana do sprzedaży w sezonie jesień-zima. – Mamy 97 proc. towarów dostarczone do magazynów centralnych, magazynów e-commerce lub na półki w sklepach. Ponadto trzy proc. jest w drodze, bez ryzyka, że nie dotrze terminowo – mówi Marcin Czyczerski, prezes CCC S.A.
Spółka bardzo pozytywnie ocenia również przygotowania do kolekcji wiosna-lato 2022. – 100 proc. towarów jest już zamówione, produkowane zgodnie z założeniami, a blisko 50 proc. zapotrzebowania na sprzedaż jest zabezpieczona zapasem – podkreśla Marcin Czyczerski.
Eksperci w zakresie łańcucha dostaw i strategii logistycznych
– Wdrożyliśmy trzy ważne systemy informatyczne, które dają nam przegląd tego, gdzie co jest, skąd płynie. Wzmocniliśmy się kompetencyjnie, ściągając ekspertów w zakresie łańcucha dostaw i strategii logistycznych. Uelastyczniliśmy łańcuch dostaw po stronie dostępnych dostawców. Rozszerzyliśmy liczbę dostępnych partnerów logistycznych – mówił Marcin Czyczerski.
– Spółka zabezpieczyła ponad tysiąc kontenerów na najbliższy sezon, co stanowi 100 proc. zapotrzebowania. Tym samym mamy bardzo komfortową sytuację. Co ważne znacznie ponad połowa dostawców współpracuje z grupą kilka-kilkanaście lat, a ponad połowa dostawców z Azji pracuje tylko na rzecz CCC. – dodał Marcin Czyczerski.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.