Pepco Group powołało Trevora Mastersa na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, w celu przyspieszenia realizacji planów rozwoju firmy.
Trevor Masters w dołączył do Grupy jako Dyrektor Zarządzający Pepco w listopadzie 2019 r. Pod jego kierownictwem sieć sklepów pod marką Pepco powiększyła się z 1,8 tys. w 11 krajach do ponad 2,3 tys. placówek w 15 krajach, w tym miedzy innymi we Włoszech, Serbii, Hiszpanii i w Austrii.
Wskazanie strategicznych kierunków rozwoju i nadzorowanie marek
Trevor Masters obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego Pepco Group z dniem 1 stycznia 2022 r. Jego rolą będzie wskazanie strategicznego kierunku rozwoju i nadzorowanie marek Poundland i Dealz oraz spółki PGS zajmującej się realizacją dostaw na potrzeby sklepów Grupy. Tak jak obecnie będzie on nadal pracował w Polsce i jednocześnie kontynuował swoje dotychczasowe obowiązki dyrektora generalnego marki Pepco.
Zmiany organizacyjne i prostszy model operacyjny umożliwią Grupie przyspieszenie planów rozwoju i poprawią efektywność Pepco, Poundland, Delaz oraz PSG.
Zanim Trevor Masters dołączył do Grupy Pepco przez ponad 30 lat zdobywał doświadczenie w Tesco, gdzie zajmował stanowisko dyrektora generalnego Tesco International, nadzorując działalność w 10 krajach. Był także prezesem Tesco w Europie Środkowej i Turcji.
Pepco Group informuje również, że Sean Cardinaal, dotychczasowy dyrektor zarządzający Poundland, Dealz oraz PGS, zdecydował się opuścić firmę.
Dynamiczny rozwój sieci Pepco
– Widząc jak wiele przed nami jest strategicznie ważnych możliwości, jestem przekonany, że zmiany organizacyjne, o których dziś informujemy, zapewniają silne przywództwo na kolejny etap naszego rozwoju. Trevor, odkąd dołączył do Grupy Pepco, wykonał fantastyczną pracę. Nie tylko nadzorował dynamiczny rozwój sieci Pepco, w tym także na nowych rynkach Europy Zachodniej, ale również znacząco przyłożył się do budowy solidnej marki, która z pandemii wyszła mocniejsza – mówi Andy Bond, Dyrektor Generalny (CEO) Pepco Group.
– W imieniu całego zespołu Pepco Group chcę podziękować Sean’owi za jego ogromny wkład w rozwój Grupy. Życzymy mu wszystkiego dobrego na przyszłość – dodał Andy Bond.
– Nie mogę się doczekać współpracy z zespołami, w mojej nowej roli, przy dalszym rozwoju działalności naszych marek. Ambicją Grupy jest stać się czołową europejska siecią dyskontowych sklepów wielobranżowych – mówi Trevor Masters
Grupa Pepco, w tym marki Pepco Poundland i Dealz, posiada obecnie ponad 3,4 tys. sklepów w 17 krajach. Grupa opublikuje wstępne dane operacyjne za czwarty kwartał i cały rok finansowy 14 października.