CCC jako pierwsza sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie, udostępniła na początku września płatności odroczone w sklepach stacjonarnych. Bezgotówkowe zakupy realizowane są z wykorzystaniem aplikacji mobilnej CCC, w której dodana została usługa PayPo. Za jej pomocą klient generuje kod, który przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Realizacja płatności jest niezwykle prosta i zajmuje ok. 10 sekund. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego.
– Weź do domu zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów. To jest dla nas najważniejsze, kierujemy się tym każdego dnia. I to nie koniec – wkrótce oddamy do ich dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia – powiedział Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju.
Weź buty do domu, zapłać później
W krajach europejskich płatności odroczone stanowią już 30 proc. wszystkich transakcji w sklepach internetowych. W Polsce rynek BNPL (Buy Now – Pay Later) wciąż intensywnie się rozwija. Tymczasem, Grupa CCC jako pierwsza w kraju wprowadziła tę usługę również do salonów stacjonarnych. Dzięki innowacyjnemu zastosowaniu odroczenia płatności PayPo klienci będą mogli zabrać wybrany towar do domu i tam zdecydować o jego zakupie.
– Jesteśmy przekonani, że nowe usługi sprawią, że klienci jeszcze chętniej będą wybierać CCC, jako swoją ulubioną sieć oferującą buty i akcesoria – powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC – Od dziś mogą oni nie tylko swobodnie wybrać, czy zakupią artykuły online czy offline, ale także – kiedy za nie zapłacą. Nasz model omnichannel zakłada, że niezależnie od tego, gdzie klient dokonuje zakupu, ma dostęp do tych samych korzyści.
CCC z PayPo oferują produkt Podziel na 4
CCC jest również pierwszym partnerem PayPo, który w sieci sklepów stacjonarnych oferuje nowy produkt Podziel na 4. W jego ramach klient może zapłacić z zakupy w 4 ratach 0 proc. W ciągu 30 dni od dnia transakcji konsument może więc zdecydować, czy woli opłacić całość należności za zakupy, czy jedynie pierwszą ratę – w obu wariantach nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.