Agencja PromoTraffic od września będzie odpowiadała za działania PPC oraz analitykę dla marki InterSport Polska.
InterSport to jedna z największych firm zajmujących się sprzedażą detaliczną artykułów sportowych oraz turystycznych. Prowadzi 31 punktów handlowych, a także sklep internetowy. W sklepach tej marki pasjonaci sportu i turystyki znajdą szeroką ofertę produktów przydatnych w podróży i komfortowym uprawianiu różnych sportów.
Skuteczne dotarcie do klientów
W związku z dynamicznym rozwojem marka powierzył prowadzenie kampanii PPC agencji PromoTraffic. Współpraca obejmuje zarówno Google Ads, jak i Facebook Ads. InterSport będzie również korzystał, w zakresie analityki, z działu Customer Success agencji.
– Celem naszych działań jest przede wszystkim zwiększenie skuteczności kampanii PPC, wzrost przychodów oraz optymalizacja kosztów. Chcemy to osiągnąć poprzez skuteczną analitykę, odpowiednio budowaną strategię, a także najlepsze na świecie narzędzia wspierające pracę na dużych kampaniach – zapewnia Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic.
InterSport docenił wyniki PromoTraffic z dotychczas realizowanych projektów a także podejście do działań oparte na zasadzie #GrowWithUs – czyli zorientowanie na rozwój klienta, stałe poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań.