Ponad 70 proc. właścicieli lub zarządców centrów handlowych potwierdza, że w ich firmach została wdrożona polityka zrównoważonego rozwoju, a 85 proc., że w strategii ich firm…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Jednym z głównych obszarów strategii zrównoważonego rozwoju sieci Kaufland jest przeciwdziałanie zmianom klimatycznym. W sierpniu 2020 r. Grupa Schwarz przystąpiła do inicjatywy Science Based Targets Initiative…
W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło…
Magazyny i biura Grupy Raben przechodzą w 100% na zieloną energię. Dzieje się tak na mocy siedmioletniego kontraktu, który firma podpisała właśnie z należącą do Grupy…
InPost powiększa flotę o kolejne kilkaset pojazdów elektrycznych. Samochody będą wykorzystywane przez kurierów oraz na potrzeby dostaw do Paczkomatów w miastach partnerskich programu Green City. To…
Grupa Carrefour ogłosiła plan uzyskania globalnej neutralności węglowej w przeciągu dwóch najbliższych dekad. Sieć zakłada m.in. znaczące obniżenie poziomu emisji gazów cieplarnianych, rezygnację z fluorowcopochodnych czynników…
W warszawskim Wola Parku odbyło się oficjalne otwarcie Współdzielnika, pierwszego i zarazem jedynego w Polsce ekologicznego Miejsca Aktywności Lokalnej, znajdującego się w centrum handlowym. Mieszkańcy Warszawy…
W sześciu obiektach sieci PSS “Społem” oraz jej partnerów zainstalowane zostaną instalacje fotowoltaiczne. Za realizację projektu odpowiada należąca do estońskiej grupy Eesti Energia spółka Enefit. W…
Plac Unii po doskonale przyjętej akcji promującej dojazdy rowerem do biurowca wśród pracowników, zdecydował się na nową, ekologiczną inicjatywę. Tym razem warszawski obiekt zachęca swoich gości…
Grupa Kingfisher, do której należy Castorama Polska, znalazła się na czele międzynarodowego rankingu przygotowanego przez Societe Generale. Kingfisher osiągnął najlepszy wynik w łącznym zestawieniu obejmującym ocenę…