Z początkiem lipca Solar Company S.A., właściciel marki odzieżowej dla kobiet, pogłębił dotychczasową współpracę z organizacją Ubrania Do Oddania. – Od 3 lipca w wybranych sklepach Solar udostępnimy naszym…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada…
Dialog, poprawa warunków pracy oraz wsparcie pracowników to jedne z podstawowych założeń ochrony praw człowieka w łańcuchu dostaw i autorskiego Programu WE, który firma Tchibo powołała 15…
Widzisz dziecko lub psiaka w nagrzanym aucie? Ratuj ich! – przypomina Galeria Jurajska. Centrum handlowe przyłącza się do ogólnopolskiej kampanii społecznej „Gorąca pułapka”, która zachęca do…
Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku przekazało w ostatnich miesiącach wsparcie w wysokości 238 000 zł do lokalnych organizacji społecznych, sportowych, kulturalnych i edukacyjnych w Radomsku i…
Do końca 2040 roku grupa Kingfisher, do której należy Castorama Polska, ma zamiar osiągnąć zerową emisję netto. Statystyki pokazują, że emisja dwutlenku węgla w zakresie całej…
Zespoły składające się z ludzi o różnych umiejętnościach, odmiennym światopoglądzie czy w końcu innych charakterach, mają dużą szansę na zwiększenie wydajności pracy. Dobrze się uzupełniają i…
Justyna Kościółek została laureatką tegorocznej IV edycji Responsible Fashion Awards. Konkurs promuje proetyczne i proekologiczne rozwiązania w branży fashion oraz wspiera młodych projektantów działających w myśl…
Najnowsze, czwarte wydanie „Optymalizacji dla nieruchomości handlowych” w całości zostało poświęcone tematyce ESG. Publikacja opracowana przez Polską Radę Centrów Handlowych, zawiera łącznie 25 artykułów, w których…
PSH Lewiatan publikując pierwszy raport niefinansowy, podkreśla tym samym swoje zaangażowanie w realizację celów zrównoważonego rozwoju oraz widzi w nich potencjał, do umacniania pozycji rynkowej całej organizacji.…