Obecnie 68 proc. Polaków korzysta z ruchu przynajmniej raz w miesiącu, włączając w to spacery czy jazdę na rowerze w celach transportowych – wynika z badania MultiSport Index 2021. Coraz większe zainteresowanie sportem w naszym kraju potwierdzają wyniki sprzedaży w sklepach Intersport.
– Kolejny raz odnotowujemy wzrost sprzedaży oraz zainteresowania naszą ofertą. Na bieżąco staramy się dostosowywać nasze usługi do zmieniającej się rzeczywistości. Model biznesowy firmy dopasowany jest do potrzeb grupy docelowej. Przykładowo udoskonalając naszą usługę wypożyczania sprzętu odpowiadamy na finansową niepewność, która obecnie panuje w społeczeństwie. Nie każdy przecież od razu chce kupować drogi sprzęt. Staramy się otwierać świat sportu dla każdego – jesteśmy bliżej ludzi – komentuje Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, Intersport Polska S.A.
Wyniki sprzedażowe wpisują się w światowy trend
– Rozwój i optymalizacja sprzedaży online, zmiana polityki cenowej o 180 stopni oraz budowa nowych zespołów w organizacji – to najważniejsze cele, które udało nam się zrealizować. Warto przy tym podkreślić, że nasze wyniki sprzedażowe wpisują się w światowy trend. Podobnie jak IIC-Intersport International Corporation GmbH osiągamy wzrosty. Zależy nam na tym, aby oferta sklepu Intersport była dla każdego. Sport pomaga w przełamywaniu własnych ograniczeń oraz pozwala efektywnie spędzić czas – dodaje Marek Kaczmarek.
Więcej o wynikach Intersport można przeczytać TUTAJ.