Biedronka dołożyła klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów. Na stronie zakupy.biedronka.pl sieć oferuje ok. 4 tys. produktów z możliwością dostawy pod drzwi, także planując ją w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia, co jest nowością w palecie usług Biedronki.
Sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo, z którą Biedronka współpracuje już w zakresie dostaw w ramach sklepu internetowego oraz usługi szybkiej dostawy zakupów Biek. Teraz jednak klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji.
Asortyment online
Co znajdziemy w e-sklepie Biedronki? Około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 produktów mrożonych, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 owoców, prawie 160 dań gotowych a także ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski. Dodatkowo online sieć oferuje ponad 200 produktów dla domu w tym chemię domową, 150 dla dzieci i ponad 120 dla zwierząt a także pół tysiąca produktów drogeryjnych. Biedronka, poprzez kompleksowość nowej oferty, ponownie wyznacza trendy, tym razem w spożywczym handlu internetowym.
– Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie – wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy – komentuje Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
Różne opcje dostawy
Najszybszy czas dostawy będzie wynosił 2 godziny, ale klienci będą mogli wybrać opcje dowiezienia zakupów w terminie późniejszym, nawet za 4 dni od dnia złożenia zamówienia. W chwili startu dokonywanie zakupów online w ramach nowego sklepu będzie możliwe w Warszawie, na terenie większości dzielnic miasta. Dostępność dostawy sprawdzimy wpisując kod pocztowy na stronie zakupy.biedronka.pl. Dostawy będą realizowane w godzinach 8.00-22.00. Minimalna wartość dostawy wynosi 249 zł, ale jeżeli finalna wartość koszyka okaże się niższa z uwagi na chwilowy brak danego produktu w sklepie, gdzie kompletowane będzie zamówienie, shopper dostarczy zamówione zakupy. Podczas składania zamówienia będzie można wybrać, w jaki sposób ewentualnie brakujące produkty powinny zostać zamienione na inne – dostępne: shopper może kontaktować się telefonicznie z klientem, sam podjąć decyzję o zamiennikach lub po prostu usunąć produkty z listy. Dostawa tego samego dnia będzie kosztowała 19,99 zł, ale dowiezienie koszyka następnego dnia będzie tańsze, w tym nawet darmowe, o ile wartość zakupów przekroczy 500 zł. Jeśli nie, za dostawę koszyka wartego 249-349,99 zł zapłacimy 14,99, za wart 350-499,99 zł – 4,99 zł. Droższy zostanie dostarczony bez ponoszenia opłat.
Za e-zakupy w Biedronce zapłacimy wygodnymi metodami dokonywania płatności online: kartami VISA, Mastercard, Maestro, a także BLIK, PayU, GPay, ApplePay oraz Szybkim Przelewem. Na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online.
W palecie usług e-commerce Biedronki pozostają sklep internetowy sieci na platformie Glovo, który działał (i nadal działa) w ponad 70 miastach na terenie całego kraju. Usługa dostaw ekspresowych Biek jest aktywna na terenie wybranych obszarów sześciu największych miast w Polsce.