Otwarcia kolejnych salonów, nowa odsłona sklepu internetowego, dedykowana kolekcja tenisowa z Łukaszem Kubotem oraz redefinicja programu lojalnościowego. To jedne z głównych celów, jakie Recman wyznaczył sobie na najbliższy rok.
– Cele wyznaczone na 2024 rok są bardzo ambitne. Na ten moment planujemy otwarcie sześciu nowych salonów oraz nową odsłonę sklepu online. Modernizujemy również zakład produkcyjny, aby nasza szwalnia była jeszcze bardziej wydajna i nowoczesna – mówi Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. – Poprzedni rok udało nam się zakończyć realizacją założonych celów mimo wielu czynników zewnętrznych, na które nie mieliśmy wpływu, a które wymagały od nas elastycznego podejścia i szybkich decyzji – dodaje.
Dynamiczny rozwój sieci
W 2023 roku Recman otworzył nowe lokale w Elblągu, Kielcach, Krakowie, Lubinie, Ostrowie Wielkopolskim i Gorlicach. Obecnie sieć liczy 77 salonów. Wiele z nich zostało w ostatnim roku wyposażonych w nowoczesne rozwiązania – w tym m.in. ekrany multimedialne czy tablety. Nowe nośniki pozwalają na promowanie aktualnej kolekcji i oferty marki, również w formie video, przyciągając uwagę klienta. Tablety zlokalizowane w strefie kasy umożliwiają sprawne dołączenie do klubu lojalnościowego Recman. W wybranych lokalizacjach do dyspozycji klientów jest również krawiec, który w razie potrzeby wykona niezbędne przeróbki na miejscu. Dodatkowo dla zwiększenia komfortu klientów została zaprojektowana rozszerzona strefa przymierzalni, w której znajdują się wygodne fotele oraz ekspres do kawy. W 2024 roku Recman zamierza kontynuować dynamiczny rozwój i planuje otwarcie sześciu salonów w Polsce.
Współprace Recman
Ważnym punktem 2023 roku dla Recman było podjęcie współpracy z Fundacją Rak’n’Roll. Wspólnie stworzona kampania pod tytułem Męska Sprawa ma na celu zwiększenie świadomości mężczyzn w kontekście dbania o własne zdrowie. Podsumowaniem pierwszego etapu współpracy, było zorganizowane w listopadzie Męskie Śniadanie, na którym pojawili się znani goście i ambasadorzy marki, aby porozmawiać o męskim zdrowiu i profilaktyce.
Marka od lat aktywnie uczestniczy we wspieraniu tenisa, współpracując z Polskim Związkiem Tenisowym jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie. Dodatkowo już drugi rok Recman był partnerem Zawodowej Ligi Tenisa Ziemnego, LOTTO SuperLIGA. Zaangażowanie marki w sport przekłada się również na inne partnerstwa, z których warto wymienić współprace z lokalnym klubem siatkarskim MKS Ślepsk Malow Suwałki, z klubem koszykarskim Trefl Sopot, Zielonogórskim Klubem Żużlowym Falubaz oraz wieloma innymi.
Odpowiedzialność społeczna w strategii Recman
Od kilku lat ekologia staje się coraz ważniejsza w branży fashion, dlatego Recman konsekwentnie podejmuje coraz więcej działań na rzecz ochrony środowiska w ramach zielonej strategii „Say Yes To Eco”. Marka digitalizując swoje salony oraz wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów zminimalizowała ilość drukowanych komunikatów. Zakład produkcyjny Recman korzysta z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.
Ponadto, firma wykorzystuje tkaniny z recyklingu do produkcji wybranych modeli kolekcji, co stanowi istotny krok w kierunku redukcji śladu węglowego. Z myślą o klientach, którzy nie noszą garniturów na co dzień i nie czują potrzeby, aby posiadać to ubranie na własność, Recman wprowadził również innowacyjny projekt wypożyczalni ubrań na wyjątkowe okazje.
– Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa– podsumowuje Roman Tulwin.