Amerykańska marka New Balance zaprezentowała pierwszy tak nowoczesny i wyróżniający się koncept salonu w naszym kraju, który można spotkać w największych modowych stolicach Europy i świata. – Otworzyliśmy drzwi do naszego nowego konceptu sprzedaży detalicznej w modelu Uncommon Common w krakowskim centrum handlowym Bonarka! – mówi Dawid Zyskowski, Retail Director w New Balance Poland.
– Koncepcja została stworzona tak, aby w centrum doświadczenia konsumenta znajdowali się ludzie, a nie produkty. Zaprojektowany wokół centralnego punktu sklep, ma na celu zachęcanie klientów do spotykania się, wzajemnego czerpania inspiracji i odnajdywania swojego autentycznego stylu – podkreśla Dawid Zyskowski.
Konsument w centrum uwagi
– Koncepcja obejmie wyselekcjonowany asortyment towarów, a także wizualną narrację towarzyszącą wybranym produktom, podkreślającą twórców i ich pochodzenie, rzuca światło na markę, która spotyka się na styku sportu i kultury. Na powierzchni obejmującej 246,02 mkw wybór obuwia i odzieży zostanie tak dobrany, aby zarówno elitarny sportowiec, jak i influencer modowy mogli wspólnie wyobrazić sobie swoje kolejne wspaniałe chwile – wyjaśnia Dawid Zyskowski.
– Otwarcie nowego konceptu stanowi dla nas duży krok naprzód w sposobie, w jaki myślimy o naszym środowisku detalicznym, oferując znacznie węższą, bardziej ukierunkowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla młodszych konsumentów. Przestrzeń nie jest zbudowana tak, aby opowiadać wszystkie nasze historie, a jedynie te, które są najbardziej istotne dla naszych konsumentów – zmiana ta odzwierciedla naszą chęć zaproszenia nowych odbiorców do odkrycia marki, być może po raz pierwszy – dodał Dawid Zyskowski.
Z Bostonu do Polski
New Balance to amerykańska i jednocześnie najstarsza marka sportowa na świecie, specjalizująca się przede wszystkim w obuwiu do biegania. Jej historia sięga 1906 roku. Od początku istnienia marka koncentruje się na produkowaniu obuwia idealnie dopasowanego do stopy. Cechą charakterystyczną obuwia New Balance, wyróżniającą je spośród produktów oferowanych przez innych producentów, jest różnorodność jego profili oraz szerokości. Dzisiaj New Balance to kompleksowa oferta obuwia, ale także tekstyliów i akcesoriów sportowych oraz lifestyle’owych. New Balance ma siedzibę w Bostonie i zatrudnia ponad 7000 pracowników na całym świecie. W 2021 roku firma odnotowała światową sprzedaż na poziomie 4,4 miliarda dolarów. W Polsce sieć New Balance składa się z 70 sklepów.