Działania polskiego brandu Giacomo Conti nabierają tempa. W ostatnim czasie właściciele spółki – Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak mogli świętować wiele sukcesów związanych z rozwojem Sunset Suits. Równolegle prowadzone są również działania związane z ekspansją marki Giacomo Conti, co przekłada się na efektywną realizację strategii omnichanell oraz zrównoważonego wzrostu.
Podstawowym czynnikiem wpływającym na rozwój marki Giacomo Conti to ciągłe udoskonalanie procesów logistycznych. Ich efektywność przekłada się korzystnie na zredukowanie czasu adaptacji salonów w nowych lokalizacjach, a także wpływa na liczne relokacje, które pomagają nieustannie ulepszać sieć salonów. Dzięki temu brand optymalizuje zarówno funkcjonowanie już aktywnych lokalizacji, jak i wpływa na korzystniejsze warunki powstawania nowych.
Dwa mocne brandy
W przypadku efektywnego funkcjonowania obu brandów Giacomo Conti i Sunset Suits bardzo ważna jest budowa korzystnego środowiska w przestrzeni retailowej. Rozpoczął się sezon ślubny, który zbiega się również z wprowadzoną do salonów najnowszą kolekcją mody męskiej. To czas wzmożonej aktywności w segmencie marketingowym, ale i optymalizacja przestrzeni Visual Merchendisingu, która z perspektywy szerokiego portfolio sieci salonów jest bardzo istotna. W tym czasie niezwykle istotne jest dostosowanie spójnych działań do potrzeb klientów, a także maksymalizacja możliwości każdej lokalizacji.
Giacomo Conti od wielu lat łączy filozofię włoskiego designu z tradycją polskiego krawiectwa. W ten sposób jest w stanie trafić zarówno do fanów klasyki, jak i do miłośników nowoczesnego wzornictwa. Firma kieruje swoje produkty przede wszystkim do mężczyzn, którzy pragną ubrać się w stylizacje na każdą okazję: biznesową, casualową oraz na ślub. W najnowszej kolekcji wiosennej dużą popularnością cieszą się różnorodne okrycia wierzchnie i garnitury, zaprojektowane zarówno w charakterze casual, jak i z myślą o wyjątkowych okazjach.