Niedawno zakończyły się kolejne powiększenia i modernizacje sklepów w Designer Outlet Gdańsk. Dwie marki – Lancerto oraz Ryłko wprowadziły się do większych, bardziej komfortowych lokali. Gruntowne odświeżenie przeszedł też salon Pierre Cardin.
ROS Retail Outlet Shopping zarządzający centrami Designer Outlet od zawsze prowadzi strategię opartą na celach określanych wspólnie z najemcami oraz na wsparciu swoich partnerów biznesowych. Wraz z umacniającą się pozycją centrów outletowych z portfolio firmy, jednocześnie zwiększa się wolumen sprzedaży w poszczególnych salonach w nich dostępnych. Marki chcą dalej się rozwijać.
ROS zauważa ten potencjał i w ramach swoich zasobów lokalowych umożliwia to najemcom na większych powierzchniach handlowych. Zyskują na tym zarówno sklepy, jak i klienci. W Designer Outlet Gdańsk z tej możliwości skorzystały w ostatnim czasie dwa znane polskie brandy.
Lancerto i Ryłko na większych powierzchniach
Do nowego, pięknie zaprojektowanego salonu w gdańskim outlecie zaprasza marka Lancerto – producent oficjalnej i casualowej mody męskiej. Centrum Designer Outlet Gdańsk udostępniło marce większy lokal, który obecnie ma powierzchnię 178 mkw. (wcześniej 122 mkw.). Otwarty niedawno salon zaprojektowany został zgodnie z obowiązującym konceptem wizualnym i elementami nawiązującymi do aktualnego hasła Lancerto: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”. Marka w swoim projekcie postawiła na szlachetne, ciemne drewno połączone z metalowymi dodatkami, które tworzą kameralną atmosferę sklepu. W nowym przestronnym wnętrzu pojawiły się też tablety, które posłużą klientom do zapoznania się z całą kolekcją i umożliwią zamówienie do sklepu tych produktów, których aktualnie nie ma na miejscu. Przeprowadzka jest elementem wdrażanej strategii rozwoju marki, która skupia się na organicznym wzroście sprzedaży i stawia na mocne lokalizacje.
Kolejnym brandem, który przeniósł się do większego lokalu jest Ryłko. Nowy salon, jest większy od dotychczasowego o ok. 30 metrów i zajmuje obecnie powierzchnię 176 mkw. Także w tym przypadku projekt wnętrza został uspójniony z aktualną identyfikacją wizualną marki. Sklep ma nowoczesny, charakter z wygodnymi miejscami – kanapami do przymiarek. Dzięki zmianie lokalu, Ryłko mogło wzmocnić ofertę dostępną w Designer Outlet Gdańsk. Klienci znajdą teraz jeszcze większy wybór obuwia i galanterii skórzanej, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku, w wyjątkowych cenach, zawsze niższych o minimum 30% od cen regularnych.
Pierre Cardin w nowej odsłonie
W tym samym czasie gruntowną modernizację przeszedł bardzo dobrze prosperujący już od ośmiu lat salon marki Pierre Cardin – prestiżowego francuskiego domu mody. Nowoczesny wystrój doskonale odzwierciedla niezmienne od początku istnienia DNA marki – będące symbolem elegancji, innowacji i awangardowego designu. Pierre Cardin to ikona branży fashion, kojarzony jest z rewolucją w haute couture i projektowaniem mody opartej na prostych, geometrycznych kształtach. W odnowionym, komfortowym i dającym poczucie luksusu salonie klienci znajdą duży wybór najwyższej jakości ubrań, obuwia i akcesoriów.
– Cieszymy się, że marki, które są z nami od wielu lat „rozkwitają” wraz z rozwojem centrum. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych, którzy zwiększają sprzedaż w Designer Outlet Gdańsk – to istotna część przyjętej i realizowanej strategii. Mamy określone wspólne cele – zainteresować klienta ofertą i zadbać o jak najlepsze doświadczenie zakupowe – dlatego szukamy rozwiązań, które pozwalają nam je osiągać. Potrzebującym miejsca najemcom, jeśli pojawia się taka szansa, oferujemy większą powierzchnię, możliwość przeniesienia się do innego lokalu czy rozbudowę tego zajmowanego. Także trwająca obecnie inwestycja stwarza nowe możliwości lokalowe, dzięki czemu możemy jeszcze bardziej wspierać rozwijające się marki – podsumowuje Ireneusz Homa, Dyrektor ds. operacyjnych Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.