Tylko w I kwartale 2024 roku sieć Dino urosła o 32 nowe sklepy. Łącznie, na koniec marca, sieć liczyła 2438 sklepów wobec 2210 rok wcześniej.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 960,9 tys. mkw. wobec 869,4 tys. mkw. rok temu.
Stały rozwój sieci Dino
W ubiegłym roku Dino uruchomiło łącznie 250 sklepów, a na koniec 2023 r. w Polsce funkcjonowało 2406 sklepów z wyróżniającym się czerwonym logiem Dino.
W 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 25,7 mld zł i były o 29,6 proc. wyższe niż w 2022 r. – Oczekujemy, że w 2024 r. otworzymy więcej sklepów niż w 2023 r., a całkowita liczby marketów Dino wzrośnie o kilkanaście procent – napisał w liście do akcjonariuszy Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska.
W ubiegłym roku nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 1,2 mld zł, czemu towarzyszyło utworzenie 4,5 tys. nowych miejsc pracy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2023 r. 41,9 tys. pracowników.