Inglot ponownie otworzył sklep w poznańskim centrum handlowym Posnania. Salon przeszedł metamorfozę i został zaprojektowany zgodnie z nową koncepcją visual merchandisingu.
– Pięknie zaprojektowana, czysta w formie, przytulna i niezwykle zachęcająca przestrzeń reprezentuje zupełnie nowy wymiar strategii naszej marki – opisuje nowa koncepcję Kamila Rutka, Visual Merchandising & Retail Marketing Manager.
Inglot w nowym koncepcie
Pierwszy monobrandowy sklep w nowym formacie powstał pod koniec ubiegłego w Galerii Krakowskiej. Zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli Inglot, w 2024 roku firma planuje uruchomić przynajmniej 10 punktów w nowym formacie.
Celem marki było stworzenie czegoś więcej niż tylko wygodnego miejsca na zakupy, ale przede wszystkim miejsca inspirującego i oferującego wyjątkowe doświadczenia. Ma na celu połączenie preferencji zróżnicowanych grup wiekowych, zapewniając przestrzeń, w której każdy klient może otwarcie odkrywać świat kosmetyków.
Inglot to polska firma produkująca kosmetyki kolorowe, która pojawia się na wszystkich wydarzeniach branżowych na całym świecie. Historia firmy sięga lat osiemdziesiątych, a pierwszą kolorową kolekcję tworzyły lakiery do paznokci. W niedługim czasie pojawiły się cienie do powiek i pomadki do ust. Dzisiaj markę charakteryzuje olbrzymi wachlarz kolorów i różnorodność oferowanych produktów.