Wartość spółki Modivo, należącej do Grupy CCC, oszacowana została na 4,9 mld zł. Wyceny dokonano na potrzeby sporządzenia aktualizacji wyceny akcji spółki, stanowiących zabezpieczenie obligacji – poinformowało CCC w komunikacie.
“W aktualizacji wyceny wartość Modivo, ustalona jako średnia arytmetyczna wyników z poszczególnych metod wyceny, została oszacowana na 4,9 mld zł, a punktowa wartość godziwa jednej akcji Modivo została oszacowana na 489,59 zł. Wartość pakietu akcji stanowiącego przedmiot zastawu na rzecz obligatariuszy wynosi 261 mln zł” – napisano.
Polski multibrand
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od ponad 900 marek, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Valentino, Rotate, adidas, GUESS, EA7 Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Max Mara, Twinset, Furla i Tommy Hilfiger.
MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, bezpieczne płatności oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach. Sklepy stacjonarne MODIVO znajdują się w ponad 35 lokalizacjach w Polsce i zagranicą, w tym m.in. w Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Firma oferuje też usługę premium Przymierz zanim zapłacisz, która umożliwia klientom zamówienie produktów z oferty online, a następnie przymierzenie ich w sklepie. Od 2016 roku MODIVO SA jest częścią Grupy CCC.