W bydgoskiej galerii CH Focus otwarto w nowej odsłonie salon Kodano Optyk Megastore. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji. To pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji. Nowy salon jest największym punktu tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim.
Lokal należący do popularnej sieci Kodano Optyk właśnie przeszedł gruntowną metamorfozę. Dzięki temu klienci galerii zyskają przestronny salon o łącznej powierzchni 130 mkw. (powiększony o 50 mkw.), zapewniający atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki. Ponadto znajdują się w nim także stanowiska do badania wzroku i konsultacji optycznej. Duża powierzchnia i rozbudowana oferta produktowa (ponad 1000 opraw) czynią go lokalem w formacie megastore. Nowoczesny i większy salon Kodano Optyk po przeprowadzce nadal mieści się na parterze galerii, obok salonu iDream.
Metamorfoza lokalu Kodano Optyk Megastore
Tak jak wcześniej klienci mogą skorzystać w nim z szerokiego wyboru okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych i soczewek kontaktowych. W stałej ofercie sieci znajdują się znane i cenione marki okularów, takie jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Michael Kors, Loretto i wiele innych w atrakcyjnych cenach. Salon oferuje również najwyższej jakości badanie wzroku. Doradcy na miejscu pomogą dobrać okulary do każdego typu twarzy, wieku czy gustu.
– Metamorfoza lokalu Kodano Optyk Megastore na pewno ucieszy klientów, którzy przyzwyczaili się do obecności marki w Focusie i często korzystają z jej oferty produktów optycznych i akcesoriów. Salon zaprojektowany został zgodnie z obowiązującymi trendami. Po remoncie zyskał nowoczesny, jasny wygląd oraz funkcjonalny układ – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje – Nasze centrum handlowe to jedno z najbardziej interesujących miejsc spotkań oraz zakupów w Bydgoszczy. Otwarcie powiększonego Kodano Optyk Megastore świadczy o zaufaniu najemcy w biznesowych relacjach do nas jako partnera i dostrzeżeniu przez niego potencjału rozwoju naszego obiektu, a także dowodzi atrakcyjności centrum handlowego Focus.