Beata Podleśna-Gumkowska – menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w e-commerce – objęła stanowisko dyrektora zarządzającego InPost Fresh. Wcześniej w zespole InPost Fresh pełniła rolę Business Unit Director, pracowała także w Grupie Allegro i Grupie EMAG, rozwijając wiele platform i kategorii produktowych.
– InPost Fresh to ważny filar strategii rozwoju naszej Grupy w Polsce. Intensywnie pracujemy nad ofertą i zasięgiem tej usługi – dlatego cieszę się, że stery nad nią przejmie tak doświadczona menedżerka, jak Beata Podleśna-Gumkowska. Obecnie InPost Fresh oferuje prawie 300 tys. produktów z dostawą w całej Polsce. Z każdym miesiącem poszerzamy asortyment, skupiając się na dostarczeniu szerokiej i unikalnej oferty dla użytkowników. Pracujemy też nad kolejną innowacyjną grupą produktową – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.
InPost Fresh dociera do konsumentów w całej Polsce
Platforma InPost Fresh oferuje klientom produkty z 6 kategorii produktowych: Produkty Spożywcze, Chemia gospodarcza, Produkty dla Dzieci, Produkty dla Zwierząt, Kosmetyki, Zdrowie. Już teraz klienci mogą wybierać spośród ofert od ponad 230 wyspecjalizowanych sprzedawców oraz szeregu promocji, które co tydzieńmogą znaleźć w aplikacji. Działalność InPost Fresh opiera się na współpracy z polskimi przedsiębiorcami wyspecjalizowanymi w e-commerce. Dzięki dostawom InPost Fresh dociera do konsumentów w całej Polsce – gwarantując wygodę i elastyczność zakupów z dostawą do urządzenia Paczkomat® lub bezpośrednio pod drzwi klienta. Dodatkowo, w największych miastach w Polsce, InPost Fresh umożliwia zakupy z siecią partnerską Carrefour z dostawą w ciągu chłodniczym.