Beauty concept store to nowa formuła sklepów, która wykracza poza znany model zakupowy. Oferuje ona klientom profesjonalne usługi, eksperckie doradztwo oraz szeroki wybór kosmetyków, z których słynie marka Super-Pharm.
Nowatorski format Skin&Beauty by Super-Pharm to ponad 300 mkw., co wpływa w znacznym stopniu na komfort z zakupów, a także umożliwia dostęp do szerokiej oferty produktowej. Z jednej strony to znane i lubiane marki z kategorii dermokosmetyków oraz produkty do pielęgnacji za które klienci tak cenią Super-Pharm. Z drugiej strony, to nowości – dopasowane do potrzeb współczesnego, świadomego i wymagającego konsumenta – produkty marek luksusowych oraz segmentu sexual wellness.
![](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/02/skin-beauty-super-pharm-wnetrze-1024x576.jpg)
Niebawem oferta Skin&Beauty by Super-Pharm zostanie poszerzona. Jej wyróżnikiem będą usługi fryzjerskie oraz konsultacje z ekspertami. Beauty concept store oferujący w jednym miejscu sprzedaż szerokiej gamy produktów oraz sekcję usługowo-doradczą jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku.
Debiut nowego formatu
Pierwszy Skin&Beauty by Super-Pharm znajduje się w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. Z zewnątrz wita klientów jasna, elegancka witryna z widocznym logo nad wejściem. Sklep zamiast prostych linii i szeregowych regałów, posiada aranżację w łuk, a każda sekcja zamyka się na okręgu. Wnętrze zostało podzielone na strefy, które różnią się kolorami odpowiadającym konkretnym sekcjom. Ten niespotykany układ w połączeniu z pastelowym i jasnym wnętrzem oddziałuje na maksymalizację doświadczeń zakupowych klientów.
![](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/02/skin-beauty-by-super-pharm-salon5-1024x576.jpg)
![](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/02/skin-beauty-by-super-pharm-salon4-1024x576.jpg)