Na początku stycznia br. spółka Greenpoint S.A. podpisała umowę warunkową z firmą Redan S.A. dotyczącą zakupu sieci sklepów stacjonarnych oraz e-commerce marki Top Secret wraz z przejęciem znaku firmowego. Ta strategiczna transakcja jest naturalnym krokiem w rozwoju firmy Greenpoint S.A.
– Przejęcie znanego brandu jakim jest Top Secret, pozwoli nam poszerzyć ofertę, dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint S.A., lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że transakcja leży w interesie obu firm, a także okaże się dużą korzyścią dla Klientek zarówno marki Top Secret jak i Greenpoint – przekazał Marek Szostak, Prezes Zarządu.
Firma ujawnia, że obie marki będą funkcjonować równolegle, a ich oferta zostanie zróżnicowana i silnie skoncentrowana na zaspokajaniu potrzeb klientów.
216 sklepów w 173 miastach
Historia spółki Greenpoint S.A. sięga 1992 roku, kiedy to otwarto pierwszy sklep na ulicy Gdańskiej w Krakowie. Od tamtego czasu firma przeszła długą, a zarazem fascynującą podróż, stając się jedną z czołowych sieci modowych w Polsce.
Dziś firma prowadzi 216 sklepów w Polsce o łącznej powierzchni 35 tys. mkw., ma 11 platform e-commerce na terenie Europy. Rocznie Greenpoint sprzedaje ponad 3 mln produktów. Spółka może pochwalić się ponad 610 tys. lojalnymi i aktywnymi klientami.