Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
W efekcie prac w ofercie Parku Handlowego w Namysłowie oraz Parku Handlowego w Grodzisku Mazowieckim klienci nadal będą mogli znaleźć cieszące się popularnością sklepy marki CCC. W przypadku tego ostatniego obiektu podpisany aneks zakłada także przeprowadzenie jeszcze w tym roku remontu w zajmowanym lokalu i – co ważne dla atrakcyjności oferty retail parku – wprowadzenie nowego konceptu handlowego sieci, który pojawi się już wiosną. To jednak nie koniec. Swoją ofertę umocnił także Park Handlowy we Włocławku. Umowę z obiektem na kolejne lata przedłużyła międzynarodowa sieć Deichmann – informuje Greenman Poland.
Silna pozycja parków handlowych
– Ostatnio podpisane aneksy pokazują nie tylko, jak silną rynkową pozycję mają nasze parki handlowe, ale także jak duży potencjał jest w formacie convenience. CCC i Deichmann to nasi wieloletni partnerzy, którzy w swoim rozwoju stawiają dziś wyłącznie na najlepsze biznesowo lokalizacje i to na chłonnych oraz atrakcyjnych rynkach konsumenckich – mówi Justyna Sobczyńska, Asset Manager w Greenman Poland.
– Fakt, że obaj liderzy w swoim segmencie przedłużyli umowy w naszych obiektach, pokazuje najlepiej, że parki handlowe Greenman Poland cieszą się nie tylko zaufaniem dużych sieci segmentu fashion, ale postrzegane są także jako obiekty spełniające wysokie oczekiwania rynku, a do tego bardzo perspektywiczne i rozwojowe, w które warto nadal inwestować – dodaje.
Marki przekonują również inne argumenty, na które zwracają uwagę przedstawiciele właściciela. Jednym z nich jest mocno profootfallowe otoczenie, jakie zapewnia Greenman Poland swoim najemcom, a w którym można znaleźć dziś zarówno znane sieci m.in. EDLP, spożywcze, RTV/AGD oraz fashion.
– W każdym z parków handlowych obecne są dziś wyłącznie doskonale znane brandy krajowe i zagraniczne, które generują ruch. Co więcej, oferty obiektów cechuje zróżnicowany i wielosegmentowy tenant-mix, co wyróżnia nas na rynku convenience i czyni atrakcyjnymi. To element, który jest mocnym argumentem w negocjacjach – dodaje.