Innoship, firma należąca do Grupy Alsendo, nawiązała współpracę z międzynarodowym gigantem sprzedaży detalicznej obuwia, firmą Deichmann na kilku rynkach europejskich. To strategiczne partnerstwo stanowi ważny krok w rozwoju handlu regionalnego oraz technologii do zarządzania procesami wysyłkowymi.
Współpraca między firmami to wynik prowadzonego na szeroką skalę procesu przetargowego, w którym firma Innoship zademonstrowała swoje kompetencje, doświadczenie i najnowocześniejszą technologię. Podjęte działania ze strony Deichmann w zakresie transformacji biznesu online oraz omnichannel wynikały z potrzeby usprawnienia procesów wysyłkowych, poprawy doświadczeń użytkowników oraz wdrożenia funkcji szybszej integracji nowych przewoźników.
Rozległe kompetencje techniczne
-Rozległe kompetencje techniczne i doskonałe zrozumienie naszych potrzeb, zadecydowały o rozpoczęciu współpracy z firmą Innoship – stwierdza Sven Senkbeil Product Owner Fulfillment Solution w firmie Deichmann. “Szukaliśmy strategicznego partnera zdolnego do dostarczania najnowocześniejszych technologii do zarządzania dostawami, płynnej integracji oraz podejścia zorientowanego na użytkowniku. Duch współpracy, zaangażowanie i innowacyjność firmy Innoship idealnie pasowały do naszej wizji.”
Współpraca obejmuje kilka kluczowych obszarów, w tym:
- Szybsze wejście na rynek – wraz z rozwojem branży logistycznej i rosnącą potrzebą elastyczności Deichmann dąży do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań kurierskich.
- Innoship zapewnia szybki i stabilny proces integracji, umożliwiając firmie Deichmann sprawne i elastyczne działania we współczesnym konkurencyjnym środowisku.
- Lepsze doświadczenie użytkownika – nowa platforma umożliwia klientom wybór preferowanych opcji dostawy, spośród szerokiej gamy przewoźników, punktów odbioru i automatów paczkowych. Precyzyjne śledzenie paczek zapewnia klientom możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym drogi doręczenia przesyłki, co przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe oraz pozakupowe.
- Wydajność i stabilność – jedno rozwiązanie integrujące API wielu przewoźników, które dodatkowo usprawnia drukowanie etykiet i generowanie dokumentów wysyłkowych. Skutkuje to bardziej wydajnym procesem wysyłki oraz stabilnym trybem działania.
- Redukcja kosztów – platforma Innoship umożliwia obniżenie kosztów wysyłki.
-Z radością dzielę się wiadomością, że firma Deichmann dołączyła do naszej rodziny klientów. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich transformacyjnej podróży – mówi Dan Ungureanu, współzałożyciel i kierownik ds. rozwoju biznesu w Innoship. – Wraz z firmą Deichmann kształtujemy cyfrową przyszłość, aby usprawnić procesy wysyłkowe na wielu rynkach.