Niemiecka sieć dyskontów Woolworth 11 sierpnia uruchomiła swój pierwszy sklep w Bełchatowie, a czwarty w Polsce. Nowa placówka brandu o powierzchni ponad 700 mkw. znajduje się w Galerii Bawełnianka.
Woolworth to posiadająca ponad 580 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat. W Polsce zaczyna swoją ekspansję z ambitnym planem otwierania od 15 do 20 sklepów rocznie.
Trwa ekspansja Woolworth
Sieć Woolworth rozpoczęła ekspansję w Polsce w maju br. i do tej pory otworzyła swoje cztery sklepy w Polsce – w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Bełchatowie. W ramach ekspansji sieć planuje uruchomienie w najbliższych miesiącach obiektów handlowych w takich miejscowościach jak: Katowice, Zielona Góra oraz Łódź. Firma stale poszukuje nowych lokalizacji dla swoich sklepów.
Jako pierwsi z oferty Woolworth mogli w maju skorzystać mieszkańcy Krakowa i okolic. Sklep z numerem jeden otwarto bowiem 8 maja w centrum handlowym Atut przy ulicy Galicyjskiej 18 w stolicy Małopolski. 12 maja uruchomiono z kolei dyskont marki w Poznaniu, na terenie Galerii Pestka przy ul. Aleje Solidarności 47. Woolworth zamknął pierwszy miesiąc, zapraszając kupujących 26 maja do sklepu w Warszawie, w centrum handlowym Fort Wola przy ulicy Połczyńskiej 4. Szeroki asortyment produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach to wizytówka sieci. Obejmuje on m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Określenie szeroki asortyment w żadnym wypadku nie jest tu na wyrost, gdyż standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep. To właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić marce mocną pozycję w konkurencyjnym środowisku.