Historia Teilor rozpoczęła się 25 lat temu, przy ulicy o tej samej nazwie i z okazji 25. rocznicy powstania marka ogłosiła, że wkracza na nowe terytorium: Metawersum.
– W branży luksusowej, 25 lat to dopiero początek. Teilor to marka, która powstała z marzeń. Oto jesteśmy, 25 lat później: zdeterminowani, gotowi przekraczać nowe granice i podejmować nowe wyzwania – mówi Florin Enache, założyciel Teilor.
– Obecnie posiadamy łącznie 65 sklepów, w tym sześć w Polsce, które zlokalizowane są w centrach handlowych w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Nasz cel na najbliższe miesiące, ale również na nadchodzące dekady, jest jasny – chcemy być nowoczesną, globalną marką, oferującą luksusowe produkty w przystępnej cenie – powiedziała w rozmowie z Omnichannelnews.pl Iulia Novac, Head of Brand & Communications w sieci Teilor.
Wirtualny salon sprzedaży
Teilor wkracza do Metawersum, poprzez otwarcie swojego salonu sprzedaży w wirtualnym świecie, stworzonym we współpracy z firmą Xclusiverse. Jest to przestrzeń, w której każdy, kto tylko założy swoje konto, może poznać markę i wirtualnie przymierzać biżuterię Teilor. Wszystkie produkty są tu połączone z ofertą na stronie internetowej marki.
Teilor niezmiennie udowadnia, że ewolucja jest integralną częścią DNA marki. Od otwarcia pierwszego butiku, po wejście na cztery międzynarodowe rynki i stworzenie imponującej kolekcji biżuterii – każdy kolejny krok umacniał jej pozycję w branży jubilerskiej.