Od czwartku 2 marca do soboty 4 marca, multibrandowy dom handlowy – Peek & Cloppenburg świętuje otwarcie swojego salonu sprzedaży w centrum handlowym Westfield Arkadia w nowej, większej odsłonie. Na gości odwiedzających sklep czekają specjalnie przygotowane na tę okazję atrakcje.
– Cieszymy się z rozwoju i inwestycji w sieć naszych sklepów w Polsce. Nawet w tych trudnych czasach z dużą satysfakcją planujemy dalszą ekspansję naszej działalności stacjonarnej. Dziś mieliśmy przyjemność zaprezentować nasz sklep w Westfield Arkadia w nowej odsłonie, a w tym miesiącu czeka nas jeszcze jedno wielkie wydarzenie! 30 marca otworzymy nasz nowy, dziesiąty już sklep w Polsce, który będzie zlokalizowany w Atrium Promenada – mówi Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży w Peek & Cloppenburg.
Nowy koncept sklepu
Adaptacja nowej przestrzeni pozwoliła na powiększenie powierzchni handlowej o ponad 400 mkw i wynosi obecnie prawie 3 500 mkw. Zlokalizowany na dwóch piętrach sklep jest nie tylko bardziej przestronny, ale zapewnia klientom także dużo większy komfort. Aby zagwarantować jak najprzyjemniejsze zakupy przestrzeń została wyraźnie podzielona na część męską i damską. Parter przeznaczony został wyłącznie na kolekcje męskie, a pierwsze piętro poświęcone jest modzie damskiej. Nowa aranżacja ma zapewnić klientom optymalną orientację i zaprosić ich do odkrywania i inspirowania się różnorodnością kolekcji odzieży premium takich popularnych marek jak między innymi: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Wellensteyn, Armani Exchange, Calvin Klein, BOSS, Hugo, czy Marc Cain.
Kolejną nowością w koncepcie Peek & Cloppenburg jest strefa mody casualowo sportowej, która szczególnie powinna spodobać się młodszej grupie klientów.
Weekend atrakcji
Uroczystemu otwarciu sklepu w Arkadii towarzyszą liczne atrakcje dla odwiedzających. Klienci sklepu mogą skorzystać z porad w strefie Beauty & Style, oraz delektować się specjalnie przygotowanymi koktajlami i kawą, a wszystko to przy dźwiękach muzyki na żywo. Ponadto nowi i dotychczasowi uczestnicy programu lojalnościowego INSIDER otrzymają ekskluzywny rabat w wysokości 20% na cały asortyment.
Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie i Wiedniu przez lata wyrobiła sobie silną pozycję jako jeden z wiodących multibrandowych domów handlowych w Europie. P&C jako dostawca multichannel oferuje klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, w ponad 160 sklepach stacjonarnych oraz online w sześciu krajach. Celem firmy jest oferowanie perfekcyjnie dobranego stroju w każdym stylu i na każdą okazję. Udaje się to osiągnąć dzięki starannie wyselekcjowanemu asortymentowi, który obejmuje zarówno marki własne, jak i popularne, międzynarodowe brandy. Obecnie w firmie zatrudnionych jest około 16 000 pracowników w 16 krajach. Oprócz P&C, do grupy należą również ANSON’S oraz Magasin du Nord oferujące konfekcję męską.