Brytyjski dom zapachowy Jo Malone London, słynący z tworzenia ponadczasowych, eleganckich zapachów, otworzył swój flagowy, monobrandowy butik w Westfield Mokotów w Warszawie.
– Cieszymy się, że kolejna globalna marka premium – Jo Malone London, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy butik w Polsce właśnie w Westfield Mokotów. To kolejny dowód na to, że centra handlowe Westfield stanowią gwarancję jakości i przyciągają najlepsze światowe marki, które wybierają te lokalizacje dla swoich flagowych salonów. Wyjątkowe doświadczenia zakupowe oferowane przez Jo Malone London doskonale wpisują się w DNA Westfield Mokotów, dla którego od zawsze dostarczanie najlepszych propozycji zakupowych, dbałość o klientów i ich wrażenia w trakcie odwiedzin w centrum były kluczowe. – mówi Izabela Wójcik, dyrektor centrum handlowego Westfield Mokotów.
Brytyjska marka perfumeryjna w Polsce
Zapachy brytyjskiej marki powstają po to, aby można je było odkrywać. Są komponowane z dbałością o szczegóły, aby można było je nosić indywidualnie lub łączyć, chcąc uzyskać bardziej spersonalizowane perfumy. Każdy z nich jest opracowywany we współpracy z wybranymi przez markę, cieszącymi się najwyższym uznaniem na świecie, mistrzami perfumiarstwa i przy wykorzystaniu najwyższej jakości składników. W ramach kolekcji oferowane są zapachy Cologne, produkty do kąpieli i dodatki do domu, a także sezonowe zapachy oraz edycje limitowane.
–Naszą ambicją jest ożywienie historii Jo Malone London w Polsce – inspiracji stojących za tworzonymi zapachami czy sztuką obdarowywania bliskich. Przybliżenie tej historii osiągniemy poprzez szersze zaprezentowanie konsumentom dodatkowych kategorii produktowych poza perfumami oraz unikalnych dla Jo Malone London serwisów, które odzwierciedlają indywidualne podejście marki do każdego konsumenta i oferowanie mu nowoczesnego luksusu – mówi Dorota Śliwowska-Zackiewicz, Brand Manager Fragrance & Hair Estée Lauder Polska.
Otwarcie pierwszego butiku Jo Malone London w Westfield Mokotów, uzupełnia bogatą ofertę marek premium w centrum, skierowaną do najbardziej wymagających klientów.