Zarząd spółki Moliera2 zakończył negocjacje z Igorem Klają, właścicielem spółki OTCF, dotyczące wspólnego przedsięwzięcia biznesowego, polegającego na budowie lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Strony nie osiągnęły konsensusu i tym samym nie podpisały umowy o współpracy – podano w komunikacie.
Zarząd spółki Moliera2 i Igor Klaja nie posiadają żadnych roszczeń związanych z przeprowadzonymi negocjacjami.
Wspólne przedsięwzięcie biznesowe
Pod koniec sierpnia br. spółka Moliera2 podpisała z Igorem Klają list intencyjny w sprawie budowy lidera w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej dóbr luksusowych na rynku CEE. Wraz z podpisaniem listu intencyjnego strony rozpoczęły negocjacje, ustalające szczegółowe zasady i warunki współpracy. Zakładała ona także zaangażowanie kapitałowe partnera na rzecz marki Moliera2.
Współpraca przewidywała m.in. że Igor Klaja lub osoby przez niego wskazane będą działać wewnątrz struktury spółki Moliera2, aby opracować strategię rozwoju firmy, która umożliwi realizację wspólnie zaplanowanego celu biznesowego. Klaja może zostać powołany w skład rady nadzorczej Moliera2.
OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata. Jej ambasadorami są m.in. piłkarz Robert Lewandowski, sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska czy tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. W portfolio OTCF, poza 4F znajdują się także 4F Junior, 4F Fuel, Outhorn oraz sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.
Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Poza sklepem internetowym – pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem. Spółka oferuje klientom szeroką ofertę – mogą oni wybierać z ponad 300 marek luksusowych i premium. Podobnie, jak OTCF – firma współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata mediów – m.in. z Anną Lewandowską.