CCC otworzyło zmodernizowany salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Powierzchnia salonu został znacznie powiększona, a jego wystrój dostosowany do najnowszego konceptu wizualnego marki. W środku zastosowano szereg nowoczesnych oraz innowacyjnych rozwiązań, które w intuicyjny sposób ułatwiają zakupy łącząc świat online z offline. Klienci mogą korzystać z szerokiej oferty asortymentu brandów z portfolio CCC, a także pierwszej strefy online z kolekcją odzieży marki Sprandi.
Jak mówi redakcji Omnichannelnews.pl Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail w CCC – spółka ma już wybrane kolejne lokalizacje, gdzie planowane są otwarcia salonów w podobnym koncepcie.


Najnowsza odsłona konceptu CCC
– Westfield Arkadia jest jedną z najważniejszych destynacji zakupowych na mapie handlowej Warszawy. To tutaj debiutują zarówno nowe na rynku marki, jak i odświeżone koncepty handlowe. Nam również zależało na tym, by zaprezentować klientom galerii najnowszą odsłonę konceptu CCC. Wzbogacić gamę dostępnych marek, a także pokazać w pełnym wymiarze cyfrowe i omnichannelowe rozwiązania zakupowe. Dotychczasowa powierzchnia salonu nie dawała takich możliwości, więc gdy tylko nadarzyła się okazja do powiększenia metrażu i dostosowana konceptu do potrzeb lokalizacji, postanowiliśmy odświeżyć koncept. Salon w nowej odsłonie, tak jak poprzednio, zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, ale teraz zajmuje powierzchnię 915 mkw. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia, torebek oraz akcesoriów. Natomiast prawdziwą nowością w salonie jest pierwsza zaaranżowana strefa z kolekcją odzieży marki Sprandi. Prezentujemy kolekcję dostępną tylko online w sklepie stacjonarnym. Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów umożliwiając skompletowanie całej stylizacji z produktów Sprandi na miejscu – mówi Jakub Grzelak.


Cyfrowe i omnichannelowe rozwiązania zakupowe
– Zmodernizowany salon CCC to nie tylko oferta produktowa. W jego wnętrzu zainstalowaliśmy szereg digitalowych udogodnień łączących wszystkie kanały sprzedaży. Między innymi cyfrowe e-kioski, za pomocą których klient może zrobić zakupy online w sklepie stacjonarnym, czy usługę esize.me, czyli system skanowania stóp w 3D, który pozwala dobrać właściwy rozmiar obuwia. Udostępniliśmy usługę szybkich odroczonych płatności, którą CCC jako pierwsza sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie wprowadziła w sklepach stacjonarnych. Nowością, która pojawiła się niedawno, jest także omnichannelowa karta podarunkowa, którą możemy przekazać najbliższym. Warszawa to jedno z wielu miast, w których CCC ma udostępnioną usługę CCC Express, w ramach której klienci mogą korzystać z darmowej, realizowanej nawet w 90 minut, dostawy produktów ze sklepu do domu. W naszej strategii najważniejszy jest klient. Dbamy o niego oferując mu nie tylko szeroką, ciągle powiększającą się gamę produktów, ale także poprzez duże spektrum usług. Naszym priorytetem jest ciągłe udoskonalanie ścieżek zakupowych klienta a rozwiązania w Westfiled Arkadia są tego przykładem – dodaje Jakub Grzelak.




