Amerykański producent innowacyjnej odzieży sportowej Under Armour dołączy do grona najemców Atrium Promenada. To kolejna marka, po Rituals Cosmetics, która wybrała na lokalizację swojego sklepu flagowy obiekt z portfolio Atrium. Lokal będzie usytuowany na poziomie 1, przy salonie 4F.
Już pod koniec kwietnia klienci będą mogli poznać szeroką ofertę zaawansowanego technicznie obuwia sportowego i odzieży spod znaku Under Armour oraz skorzystać z powitalnej akcji promocyjnej. Under Armour w Atrium Promenada będzie pierwszym w Polsce salonem w koncepcie BHCC (Brand House City Concepts).
Amerykańska marka w Atrium
Under Armour to amerykańska marka, która zrewolucjonizowała sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W swojej ofercie posiada zaawansowane technicznie odzież, obuwie i sprzęt sportowy przystosowane do konkretnych rodzajów sportu, płci, wieku oraz warunków atmosferycznych. W myśl hasła „Under Armour makes you better” (pol. „Under Armour czyni Cię lepszym”) – wszystkie innowacyjne produkty marki zaprojektowane są tak, by poprawiać wyniki sportowców – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.
– Under Armour to kolejny brand z długą historią i międzynarodowym prestiżem dołączający do naszego portfolio. Amerykańska marka znacząco wzmocni bogatą już ofertę sportową Promenady, dołączając do grona takich najemców, jak GO Sport, New Balance czy Sizeer. Współpraca z Under Armour to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy szukają technicznie zaawansowanej odzieży sportowej – dedykowanej zarówno zawodowym sportowcom, jak i trenującym bardziej amatorsko – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
Otwarcie Under Armour planowane jest na koniec kwietnia br. W pierwszym tygodniu działania salonu marka przygotowała specjalną promocję dla klientów.
Modernizacja Atrium Promenada
W Atrium Promenada trwa przebudowa drugiej, nieodnowionej części obiektu. Zmiany obejmują kompleksową modernizację wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz re-modeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Pod względem architektonicznym galeria po transformacji zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.
W trakcie trwania przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar działają nieprzerwanie.