Otrzymanie prestiżowego certyfikatu BREEAM In-Use z oceną „bardzo dobry” już po raz drugi, potwierdza skuteczność działań Galerii Łomianki w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
– Jesteśmy dumni z otrzymania certyfikatu przez Galerię Łomianki. Ocena bardzo dobra jest najlepszym potwierdzeniem skuteczności naszych działań w kwestii zrównoważonego rozwoju. Zgodnie z mottem „Naturalnie, wszystko, blisko”, zwracamy ogromną uwagę na proekologiczność naszych projektów, zarówno z punku widzenia inwestorów i deweloperów, ale także mając na względzie satysfakcję klientów i gości galerii handlowej – mówi Agnieszka Parchimowicz, Marketing Manager Galerii Łomianki.
„Naturalnie, wszystko blisko”
Certyfikat BREEAM jest jedną z najczęściej stosowanych w Europie metod oceny budynków pod kątem ich ekologiczności. Podczas certyfikacji badane są dwa aspekty: Asset Performance (stan budynku) oraz Building Management (zarządzanie budynkiem). Wśród ocenianych zagadnień znajdują się m.in. energooszczędność, zużycie wody, gospodarka materiałami i odpadami, a nawet komfort odwiedzających.
Sukces Galerii to najlepszy dowód, że „Naturalnie, wszystko blisko” to nie tylko hasło reklamowe, lecz prawdziwa filozofia, wokół którego podwarszawskie centrum handlowe buduje swój wizerunek. Zgodnie z hasłem, Galeria Łomianki prowadzi działania, które wspierają lokalne inicjatywy, odpowiada na potrzeby mieszkańców i troszczy się o swoich sąsiadów.
Galeria Łomianki znajduje się tuż przy Kampinoskim Parku Narodowym. Można tu znaleźć kilkadziesiąt modowych butików popularnych, cenionych marek, punkty usługowe i hipermarket Auchan.