Znana amerykańska marka Foot Locker otworzyła swój pierwszy łódzki sklep. Lokal w Manufakturze jest jednym z największych salonów brandu w kraju – ma aż 444 mkw. powierzchni. W ofercie nie tylko limitowane kolekcje obuwia, ale także topowe akcesoria i moda streetwear’owa.
Manufaktura nieustająco powiększa swoje portfolio. Jak zawsze, łódzki kompleks stawia na współpracę z najlepszymi i najbardziej prestiżowymi markami – stąd otwarcie Foot Locker’a, topowego światowego re-sellera obuwia i mody streetwear. Jak podkreślają przedstawiciele, misją Foot Lockera jest podążanie za najnowszymi trendami i sprzedaż obuwia wiodących marek – dlatego w ofercie sklepu można znaleźć unikatowe, pojedyncze modele sneakersów czy efekty współprac gwiazd z gigantami mody sportowej, takimi jak Nike, Adidas czy Converse. Sieć ma ponad 600 sklepów w Europie, a teraz umacnia swoją pozycję na polskim rynku.
Jeden z największych salonów sieci Foot Locker w Polsce
Lokal w Manufakturze jest jednym z największych salonów marki w kraju. Wnętrze, utrzymane w charakterystycznej czarno-białej stylistyce, zostało podzielone na 3 strefy, zgodnie z nowymi założeniami marki: kobiecą, męską i dziecięcą. Akcesoria i meble w każdej z nich zostały dobrane z myślą o potrzebach danej grupy. W asortymencie sklepu znajduje się nie tylko obuwie, ale także ubrania i akcesoria nawiązujące do mody streetwear.
– Foot Locker to marka doskonale znana wszystkim fanom street style’u. Otwarcie sklepu w Manufakturze spotkało się z dużym entuzjazmem wśród naszych Gości, którzy produkty oferowane przez markę uważają za kultowe. Wierzymy, że unikalne kolekcje i wyjątkowe, niedostępne gdzie indziej na rynku modele zainteresują nowych Gości. – podsumowuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.