Miniony rok upłynął warszawskiej Galerii Młociny na poszerzaniu oferty handlowo-gastronomicznej. Do centrum wprowadziło się 10 nowych najemców, którzy zajęli blisko 1200 mkw. Strefa food court wzbogaciła się o propozycje dań kuchni bliskowschodniej, azjatyckiej oraz tureckiej.
Należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe nawiązało też współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa, organizowało szereg wydarzeń kulturalnych oraz chętnie angażowało się w akcje dobroczynne na rzecz lokalnych społeczności.
Zróżnicowany dobór najemców
Wśród marek debiutujących w Galerii Młociny w 2021 roku znalazły się m.in.: Tezenis, BaFaS, Sterntaler, Amercian Candle, Strefa Rozrywki oraz galeria sztuki współczesnej ToTuart. Strefa gastronomiczna zyskała lokale Tel Aviv Street Food by Malka, Silver Dragon, Crazy Bubble – Bubble TEA oraz otwarte na nowo punkty Express Oriental i Sevi Kebab.
– Warszawa to rynek, na którym nasycenie powierzchnią handlową jest dość wysokie. Centra handlowe, szczególnie w obliczu zmieniających się oczekiwań i preferencji konsumentów, muszą podążać za najnowszymi trendami i tak urozmaicać swój tenant-mix, by utrzymać klientów i przyciągać nowe grupy odbiorców. Część lokali w Galerii Młociny w 2021 roku została otwarta w formule pop-up store, co gwarantuje dynamikę i różnorodność oferty oraz daje możliwość jej stosunkowo szybkiej aktualizacji. Dzięki temu, odwiedzający bielańskie centrum handlowe, będą mogli odkrywać propozycje nowych najemców przy okazji kolejnych wizyt – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
– Zeszły rok udowodnił, że Galeria Młociny to jedno z ulubionych miejsc warszawiaków do spędzania wolnego czasu i robienia zakupów. Siła tego miejsca opiera się na elastycznym podejściu do kształtowania oferty – w tym odpowiedniego doboru najemców, atrakcji kulturalnych i gastronomicznych, które odzwierciedlają obecne priorytety klientów. Tym bardziej cieszy nas, że nasi najemcy nie pozostają obojętni na najnowsze trendy i rozwijają linie przyjazne środowisku, wprowadzają do swoich kolekcji ekologiczne materiały, stawiają na zrównoważoną produkcję, której celem jest ograniczenie śladu węglowego oraz angażują się w działania prospołeczne – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.
Centrum wydarzeń kulturalno-rozrywkowych
Oprócz nieustannego rozwoju oferty handlowej, w ciągu ostatnich 12 miesięcy Galeria Młociny dbała również o ekscytujące wydarzenia i atrakcje dla całej rodziny. Hucznie obchodzono popularne święta, jak Dzień Babci i Dziadka, Dzień Kobiet czy Walentynki. Przez dwa tygodnie maja świętowano drugie urodziny centrum, które połączono z obchodami Dnia Dziecka.
We współpracy z lokalną grupą „Teatr Pijana Sypialnia” w warszawskiej Galerii Młociny raz w miesiącu odbywały się przedstawienia teatralne – w sezonie letnim na Dechach, a w chłodniejszych miesiącach w Hali Hutnik. Inicjatywa spotkała się z zainteresowaniem klientów – w każdym wydarzeniu udział wzięło około 300 osób.
W wakacje na terenie centrum handlowego odbywał się Młociny Summer Fest – program letnich wydarzeń dla klientów w różnym wieku, obejmujący m.in. wydarzenia kulturalne, koncerty, warsztaty plastyczne czy zawody sportowe. Dodatkowo, wszyscy fani futbolu mogli wspólnie oglądać finały ME w piłce nożnej na wielkim ekranie, w strefie kibica w Galerii Młociny.
Jesienią, wspólnie z Teatrem WAM, jednym z najemców Galerii Młociny, zorganizowano muzyczny pokaz mody, w którym młodzi artyści prezentowali stylizacje wykorzystujące produkty z najnowszych kolekcji marek znajdujących się w centrum handlowym. Wydarzenie kulturalne wspierające najemców okazało się sukcesem – w poszczególnych lokalach wzrósł footfall, a klienci byli zainteresowani kupnem produktów zaprezentowanych podczas przedstawienia.
W 2021 roku Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z klubem sportowym Hutnik Warszawa, w ramach której odbył się szereg akcji i eventów skierowanych do kibiców „Dumy Bielan”. W wakacje na Bielańskich Dechach odbył się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.
Zaangażowanie w rozwój społeczności lokalnych
Przez cały 2021 rok zespół Galerii Młociny aktywnie uczestniczył w życiu codziennym lokalnej społeczności, niosąc pomoc tym, którzy najbardziej jej potrzebowali. Regularnie wspierano podopiecznych Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej, przeprowadzono zbiórkę darów w ramach Szlachetnej Paczki, współpracowano z Fundacją Malwa i odnowiono jej ośrodek dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami, a także przekazano aż tonę karmy oraz akcesoria na rzecz podwarszawskich schronisk dla zwierząt. Wiosną, w ramach akcji „Zakupy dla seniora” zespół bielańskiego centrum handlowego wsparł starsze osoby mieszkające w sąsiedztwie, kompletując i dostarczając im do domu zamówione wcześniej przez telefon produkty.
– Chcemy być nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum, które jest osadzone w kulturze i tradycji dzielnicy, stąd liczne inicjatywy i akcje wspierające sąsiadów Galerii Młociny. Przez cały miniony rok nasz zespół chętnie angażował się w działania prospołeczne, organizowaliśmy wiele wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, skierowanych do różnych grup wiekowych. Wszystko po to, by na stałe zagościć w świadomości mieszkańców Bielan jako centrum handlowe, które jest blisko nich i odpowiada na ich potrzeby. Na nadchodzące miesiące mamy równie ambitne plany, a o ich realizacji na pewno będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.