Francuska marka odzieży dziecięcej Tape à l’oeil z końcem roku 2021 zamknie wszystkie sklepy stacjonarne w Polsce – infomuje spółka na swoim profilu FB. Jak dowiedziała się redakcja Omnichannelnews.pl o likwidacji stacjnarnej sieci Tape à l’oeil zdecydowała centrala firmy. Teraz zamierza bardziej skupić się na handlu online.
Firma Tape à l’oeil ma ponad 300 sklepów na całym świecie, a w Polsce marka pojawiła się w 2013 r. wraz z otwarciem swoich pierwszych 10 sklepów w centrach handlowych, znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Krakowie.
Sklepy stacjonarne Tape à l’oeil już zamknięte
Marka prowadziła ekspansję w Polsce poprzez otwarcia sklepów w centrach handlowych zlokalizowanych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Sklepy dysponowały powierzchnią od 100 do 200 mkw.
Proces zamykania sklepów Tape à l’oeil rozpoczęto pod koniec listopada br. – od likwidacji placówki w C.H. Korona we Wrocławiu, następnie w C.H. Janki, C.H. M1 Kraków, Parku Handlowym Zakopianka. Ostatnie cztery sklepy brandu zamknięto 24 grudnia. Są to placówki, które znajdowały się w centrach handlowych Auchan Piaseczno, Auchan Komorniki, Auchan Swadzim i Galerii Łomianki.
Marka Tape à l’oeil powstała 20 lat temu we Francji. Produkty Tape à l’oeil wyróżniają się ciekawymi wzorami, wysoką jakością i przystępnymi cenami. Brand określa swoje produkty mianem Fun & Fashion. Ubranka są stworzone dla dzieci kochających ruch i zabawę, a przy tym są projektowane zgodnie z najnowszymi trendami.