Intersport Polska S.A. planuje dalszy rozwój sieci sklepów. Firma ostatnio podpisała umowę najmu lokalu zlokalizowanego w centrum handlowym Dekada przy ul. Partyzantów 63 w Olsztynie. Otwarcie sklepu dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku. Nowy salon Intersport będzie działał w formule pick-up point co wzmocni sprzedaż spółki w kanale e-commmerce.
Umowa została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres. Pozostałe warunki na jakich została zawarta umowa nie odbiegają od powszechnie stosowanych na rynku. Lokal zostanie przejęty w styczniu 2022 roku.
Innowacyjny sklep Intersport
Otwarcie nowego salonu Intersport w formule parku handlowego wpisuje się w strategię spółki zakładającą możliwość sprzedaży w obiektach handlowych umożliwiających klientom bezpośredni i łatwiejszy dostęp do lokalu, w którym poza ofertą odzieżowo-obuwniczą można będzie również odnaleźć bogatą propozycje sprzętu sportowego i jego serwisu. Nowy salon działając w formule pick-up point wzmocni sprzedaż w kanale e-commmerce spółki.
Intersport Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi Intersport takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.
Spółka prowadzi obecnie sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy Intersport która posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.