Internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy preferują tradycyjną formę zakupów. Łącznie na mapie Polski jest już 7 księgarni stacjonarnych i 13 punktów partnerskich odbioru zamówień. Do końca roku firma planuje kolejne otwarcia.
Nowe miejsca sprzedaży stacjonarnej – w Poznaniu, Ciechanowie i Częstochowie – to kolejne punkty marki, które oferują nie tylko możliwość odbioru zamówień złożonych online, ale także zakupy na miejscu.
TaniaKsiazka.pl to prężnie rozwijająca się księgarnia internetowa, która istnieje na rynku od 15 lat. Październik i listopad były dla firmy szczególnie pracowitymi miesiącami – w tym czasie otwarto trzy nowe punkty stacjonarnej sprzedaży. Aktualnie sklepy marki znajdują się już w 7 miastach w Polsce – oprócz Ciechanowa, Częstochowy i Poznania – także w Białymstoku, Ełku, Suwałkach oraz Grajewie. Można w nich zrobić nie tylko zakupy na miejscu, ale także, jak w 13 innych punktach TaniaKsiazka.pl, skorzystać z opcji odbioru zamówień złożonych online, za które nie ponosi się dodatkowych kosztów przesyłki. Jak zapowiedział założyciel marki, do końca roku planowane są otwarcia następnych księgarni na mapie Polski.
– Każde kolejne otwarcie nowej księgarni stacjonarnej w Polsce to dla nas ekscytujący czas. Świadomość rozwoju marki motywuje i napędza do kolejnych działań w tym kierunku. W planach mamy otwarcie nowych punktów stacjonarnych TaniaKsiazka.pl, jednak póki co nie zdradzamy szczegółów. Pragniemy umożliwić naszym klientom bezpłatny odbiór zamówień, a także wygodę zakupów zrobionych w sklepie – mówi Łukasz Kierus, prezes i założyciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl, marki należącej do spółki Glosel.
Oferta TaniaKsiazka.pl w nowych księgarniach
Nowa księgarnia w Poznaniu znajduje się przy ul. Zamenhofa 133, w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 37, natomiast w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 1. Można w nich zakupić nie tylko książki, komiksy, ale również przybory papiernicze i szkolne oraz gry planszowe i zabawki. W ich asortymencie znajdują się także zestawy klocków o różnym stopniu zaawansowania. To świetne miejsca nie tylko pod kątem wyboru literatury, ale też zaopatrzenia dzieci na rok szkolny, znalezienia pomysłu na prezent lub zakupu zabawek dla swoich pociech. Zwolennicy zakupów online na stronie TaniaKsiazka.pl mogą wybierać z oferty ponad 400 tys. różnych produktów jak m.in. podręczniki szkolne czy naukowe, a następnie odebrać bezpłatnie zamówienie w księgarni.
– Dzięki otwarciu stacjonarnych księgarni w województwie mazowieckim, śląskim oraz wielkopolskim, nasi klienci będą mogli skorzystać z dwóch opcji zakupowych. Dla tradycjonalistów, którzy lubią obejrzeć produkt przed zakupem i dokładniej się z nim zapoznać, wizyta w sklepie będzie idealnym wyborem. Dla tych, którzy wolą zakupy online, księgarnia pozwala na odbiór osobisty w czasie dogodnym dla klienta. Nasza oferta jest bardzo rozbudowana, dlatego każdy zainteresowany powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie – dodaje Łukasz Kierus, prezes i założyciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl
Otwieranie kolejnych księgarni stacjonarnych oraz punktów odbioru to realizacja strategii, mającej zapewnić jak największą dostępność klientom marki. Działania podejmowane przez TaniaKsiazka.pl mają na celu spełnianie oczekiwań konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników.
Rozwój online i offline
TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku. TaniaKsiazka.pl to marka należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce jest ich 20, w tym 7 księgarni stacjonarnych i 13 partnerskich lokalizacji, w których można odebrać przesyłki. Do końca roku firma planuje kilka kolejnych otwarć. Od 2020 roku marka organizuje TargiKsiążki.Online. Ostatnia edycja przyjęła formę festiwalu literackiego WyCzytOn, w którym wzięło udział ponad 3 miliony czytelników.
Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku. Dodatkowo spółka posiada już ok. 9 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 5 księgarniami zlokalizowanymi w północno-wschodniej Polsce.