W położonym w azjatyckiej części Rosji Jekaterynburgu Grupa LPP otworzyła cztery sklepy.
Sklepy marek Reserved, Mohito, Cropp oraz House mieszczę się w domu handlowym VEER. To duże centrum handlowo-rozrywkowe o powierzchni 120 000 mkw. Cztery salony grupy LPP zajmują łącznie powierzchnię 3 866 mkw. Trójmiejska spółka posiada swoje salony również w galerii handlowej Grinvich w Jekaterynburgu.
Inwestycje LPP w Rosji
W obu przypadkach za produkcję, transport i montaż mebli sklepowych odpowiadała firma Ergo Store, która współpracuje w tym zakresie z LPP od lat.
– Cztery sklepy w Jekaterynburgu to nasza kolejna w tym roku rosyjska produkcja dla trójmiejskiej firmy. Na początku tego roku zrealizowaliśmy m.in. sklep Cropp w Togliattii oraz salon Sinsay w Moskwie. Do tej pory przygotowaliśmy ponadto m.in. sklepy Reserved, Cropp i Sinsay w Petersburgu i Rostowie nad Donem. W poprzednich latach mieliśmy okazję również pracować m.in. w Moskwie, Krasnodarze, jak również w odległych lokalizacjach, takich jak Irkuck we wschodniej Syberii, czy Barnauł w Kraju Ałtajskim – komentują przedstawiciele firmy Ergo Store.
LPP: globalny rozwój w modelu omichannel
Na koniec drugiego kwartału br. oferta marek LPP była dostępna w ponad 2000 salonów, a powierzchnia sieci wzrosła o 24 proc. r/r. Wynosi ona ponad 1,6 mln mkw.
We wrześniu do rynków stacjonarnych dołączyła Macedonia Północna, z kolei oferta online wszystkich marek LPP pojawiła się w Bułgarii. W drugim kwartale br. większość rynków europejskich przyniosła spółce korzystne poziomy sprzedaży, ale najwyższe wzrosty zanotowano w regionie CIS. Łącznie LPP sprzedaje kolekcje na 26 rynkach stacjonarnych, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki, Tel Awiw czy Moskwa. Oferta online dostępna jest na 31 rynkach.
W ślad za rozwojem potencjału sprzedażowego podążają inwestycje w obszarze logistyki – w lipcu spółka uruchomiła nowy, dwukrotnie większy magazyn w Rosji, który potroi wydajność obsługi e-commerce w tym kraju.