Mija rok od otwarcia Galerii Wiślanka – pierwszego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach. Od chwili inauguracji obiekt stał się główną destynacją zakupową zarówno dla mieszkańców miasta, jak i okolicznych miejscowości oferując pełen przekrój znanych i najpopularniejszych marek wszystkich branż. Miarą sukcesu jednej z najnowszych galerii na terenie aglomeracji śląskiej jest sukcesywnie rosnący foot-fall, na który wpływ ma nie tylko kompleksowa oferta dla klientów w każdym wieku, ale także liczne i skuteczne akcje marketingowe.
W październiku ubiegłego roku nastąpił moment, na który czekali wszyscy mieszkańcy Żor, którzy dotychczas musieli podróżować do innych miast w celu dokonania zakupów w salonach swoich ulubionych marek. W Żorach otwarto Galerię Wiślanka, na terenie której znalazł się pełen przekrój zarówno polskich, jaki i zagranicznych brandów. Dla wielu z nich był to debiut na tamtejszym rynku. Choć proces komercjalizacji realizowany przez firmę Mallson Polska przebiegał w dużej mierze w czasie trwania ogólnoświatowej pandemii, obiekt już na wiele tygodni przed otwarciem wynajęty był w niemal 100 procentach.
Komercjalizacja na 100 proc.
Wpływ na duże zaufanie partnerów biznesowych bez wątpienia miała doskonała znajomość potrzeb przyszłych klientów przez inwestora projektu. Galeria Wiślanka została zrealizowana bowiem przez lokalną spółkę, której prezes Teresa Jonas od lat związana jest ze śląskim biznesem, gdzie skutecznie i z sukcesami prowadzi m.in. firmę Dystrybucyjną Błysk oraz sieć Drogerie Polskie – najszybciej rozwijającą się franczyzową sieć drogeryjną w Polsce.
Na powierzchni około 20 tys. mkw. GLA w Galerii Wiślanka znalazły się salony wszystkich marek polskiego lidera branży fashion – Grupy LPP, Sizeer, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Wojas, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Home&You, Apart, Yes, Vision Express, Pepco i wiele innych. W obiekcie otwarto też najnowocześniejszy i największy w mieście supermarket sieci Lidl. Wiślanka szybko stała się też ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu w gronie przyjaciół i znajomych dzięki jedynemu w mieście multipleksowi sieci Helios oraz sali zabaw Jupiter.
Nowe marki i rosnący foot-fall
Na przestrzeni ostatnich miesięcy oferta centrum handlowego powiększyła się o długo oczekiwane punkty sprzedaży stacjonarnej marek Douglas oraz New Yorker. Z kolei z myślą o pasjonatach kuchni z całego świata powiększono ofertę gastronomiczną o zupełne nowe koncepty na rynku, jak Pyszne na wagę czy Yako Tako.
W celu zachęcania jeszcze większej liczby gości Wiślanka konsekwentnie przełamuje znane dotychczas i powszechne komercyjne schematy. Czego najlepszym przykładem jest otwarcie dużego ogródka gastronomicznego na zewnątrz, gdzie latem znacznie przyjemniej spędza się czas w gronie najbliższych.
Wszystkie te działania mają swoje odzwierciedlenie w sukcesywnie rosnącym współczynniku odwiedzalności.
– Do realizacji tego projektu podchodziliśmy bardzo personalnie. Wiślanka miała być nie tylko tradycyjnym miejscem zakupów, ale zapewniać klientom w mieście zupełnie nowe doświadczenia zakupowe. Oferta centrum handlowego miała być skierowana do każdej grupy wiekowej oraz zarówno do klientów poszukujących produktów znanych marek sieciowych, jak i premium. Udało nam się to zrealizować, a najlepszym dowodem na przyjęcie przez nas słusznej koncepcji, jest wciąż rosnący foot-fall. Dlatego też chcemy podziękować naszym klientom za okazane zaufanie, poprzez liczne atrakcje przygotowane z myślą o organizacji pierwszych urodzin obiektu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządy Wiślanka S.A.
Już 16 października br. dla klientów przygotowano m.in. porady stylisty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, gry i zabawy dla dzieci czy pokazy oraz występy artystyczne. Natomiast kulminacyjnym elementem pierwszych urodzin będzie wyjątkowe wydarzenie 3D Mapping Show, dzięki któremu elewacja Wiślanki ożyje na oczach widzów tworząc spektakularne i niezapomniane widowisko.