Immofinanz, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, kompletuje listę przyszłych najemców, którzy zaprezentują swoją ofertę w najnowszym projekcie pod tym brandem, w Zielonej Górze. Do grona marek, które już potwierdziły swoją obecność w zielonogórskim parku handlowym dołączył TEDi, zajmując w tej inwestycji łącznie 900 mkw. powierzchni. W ramach STOP SHOP Zielona Góra powstanie łącznie 12 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem prawie 6,7 tys. mkw. Otwarcie parku handlowego planowane jest na wiosnę 2022 roku.
TEDi to europejska sieć z łącznie ponad 2550 sklepami oferująca bardzo szeroki wybór artykułów pierwszej potrzeby, poczynając od artykułów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych, poprzez artykuły samochodowe oraz książki, po akcesoria i karmy dla zwierząt. W ofercie TEDi znajduje się także bardzo szeroka gama produktów służących do utrzymania czystości oraz spożywczych.
STOP SHOP Zielona Góra ruszy wiosną 2022 roku
– Prace na placu budowy STOP SHOP Zielona Góra ruszyły pełną parą, równolegle do tego finiszujemy negocjacje z kolejnymi najemcami, podpisując umowy. Nasz zielonogórski projekt będzie łącznie jedenastym STOP SHOP-em w Polsce. Tym samym śmiało możemy stwierdzić, że nasz format handlowy ma już ugruntowaną i stabilną pozycję oraz jest na tyle powtarzalny, że w procesach komercjalizacji często rozmawiamy z najemcami, obecnymi już w innych STOP SHOP-ach. Ten fakt, bardzo ułatwia nam rozmowy z poszczególnymi klientami, gdyż już na wstępie wiedzą oni, czego można się spodziewać wynajmując powierzchnie w naszych parkach handlowych”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.
STOP SHOP Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego STOP SHOP-u oszacowano na ponad 270.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.