Po niedawnym przekroczeniu progu 100 placówek poddanych procesowi konwersji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć oddała do użytku kolejnych dziesięć sklepów. Inauguracjom jak zawsze towarzyszą promocje i akcje specjalne.
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny i korzystne oferty promocyjne.
Nowe sklepy w formacie 3.0
W czwartek 30 września nowoczesne sklepy Netto 3.0 powitały klientów w GolubiuDobrzyniu, Zawierciu, Grudziądzu, Płocku, Człuchowie i Sławnie. Z kolei tydzień później – 7 października otwarte zostały sklepy w Kędzierzynie-Koźlu, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym. Tym samym do użytku oddano aż 12 500 mkw. powierzchni handlowej.
W Grudziądzu i Płocku funkcjonowały dotychczas po dwa sklepy sieci, w Człuchowie, Zawierciu i Kędzierzynie-Koźlu – po jednym sklepie. W Golubiu-Dobrzyniu, Sawnie, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym pojawiły się pierwsze sklepy Netto.
Z myślą o wygodzie klientów sklepy w Nowym Targu i Płocku zostały wyposażone w kasy samoobsługowe, które Netto wprowadza sukcesywnie w coraz większej liczbie placówek.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy duńskiej sieci funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.