Warszawski retail park Homepark Targówek zyskał nowego najemcę. Ponad 1,5 tys. mkw. powierzchni handlowej wynajęła sieć JYSK. W transakcji najmu pośredniczyła firma doradcza Cushman & Wakefield.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Obecnie grupa JYSK obejmuje ponad 3 tys. sklepów w 51 krajach. W Polsce sieć istnieje od 2000 roku. O dynamicznym rozwoju firmy świadczą nowo otwierane placówki, których każdego roku przybywa w Polsce kilkanaście.
Więcej marek w Homepark Targówek
– Międzynarodowa sieć handlowa JYSK, która posiada 250 sklepów w Polsce zdecydowała się otworzyć kolejny sklep w Homeparku Targówek, największym retail parku w Warszawie. Oferta JYSK doskonale wpisuje się w koncept obiektu. Ta, jak i poprzednie transakcje w Homeparku Targówek, jest dowodem na silną pozycję retail parków, o której mówimy w ostatnich miesiącach – mówi Ada Budynek, Senior Negotiator, Cushman & Wakefield.
Retail park Homepark Targówek, na ponad 74,545 tys. mkw., skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki z branży budowlanej, wykończeniowej oraz aranżacji wnętrz. Dzięki unikatowej formule swojego portfolio, oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z branży modowej, takie jak TK Maxx, czy CCC, branży elektronicznej (EURO RTV AGD, Sony Centre), sportowej (Sports Direct). Znajdziemy tu także sklepy z artykułami dla dzieci: Smyk Megastore i Świat Dziecka oraz szeroką ofertę dla zwierząt domowych w Maxi Zoo i Kakadu. Ofertę parku handlowego dopełniają popularne sklepy z artykułami kosmetycznymi: Rossmann i Superpharm. Na terenie HOMEPARK Targówek działa sklep spożywczy sieci Lidl, zapewniając szeroki wybór artykułów na codzienne zakupy. Poza tym działa tutaj przychodnia medyczna ENEL-MED, klub fitness oraz punkty gastronomiczne.