VIVE Profit to sieć sklepów z używaną odzieżą – w największych miastach Polski funkcjonuje ponad 40 sklepów tej marki. Właściciel sieci, firma VIVE Textile Recycling, uruchomił aplikację e-vive, dzięki której klienci mogą swobodnie kupować ubrania z drugiej ręki bez wychodzenia z domu.
Aplikacja to świadoma RE-akcja na oczekiwania konsumentów, którzy teraz z jeszcze większą łatwością będą mogli tworzyć swój niepowtarzalny styl, bawić się modą i wprowadzać więcej RE do swojego życia. – Dążymy do tego, by zwiększyć koncentrację firmy na kliencie i jego podmiotowości. Włączyć go do naszej opowieści: drogi, którą przebyliśmy, wartości, które wspólnie dzielimy. Sprawić, by przestał być anonimowy i abyśmy wszyscy zrozumieli, jak istotną i pierwszoplanową rolę pełni w naszej podróży w przyszłość – podkreśla Jarosław Urban, Dyrektor Sprzedaży VIVE Textile Recycling.
Grupa VIVE w pełni weszła do świata e-commerce
Aplikacja e-vive jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wystarczy bezpłatnie pobrać ją ze sklepu App Store (LINK) lub Google Play (LINK) i rozpocząć wyszukiwanie ogromu niepowtarzalnych rzeczy, które uzupełnią garderobę. Ubrania sprzedawane w aplikacji zostały wyselekcjonowane przez specjalistów VIVE Textile Recycling i docierają do klientów z ponad 40 sklepów sieci VIVE Profit z całej Polski.
W DNA VIVE Group wpisane jest dawanie drugiego życia tekstyliom oraz przetwarzanie ich zgodnie z zasadą 4RE, a także kształtowanie Gospodarki Obiegu Zamkniętego. Jako inicjator nurtu Textile Upcycling zrealizował wiele projektów, dzięki którym konsumenci razem z firmą nadawali REcyklingowi nowy wymiar m.in. RE:AKTYWACJA czy BOW RE:TIED. Aplikacja e-vive to kolejny krok rozwoju tego nurtu – stwarza ona dodatkową szansę na mądre, świadome RE-akcje w stosunku do fast fashion i przeciwstawienie się zanieczyszczaniu środowiska przez branżę modową.