Do najemców Dekady Nowy Targ dołączyła duńska sieć dyskontowa Netto. Nowy sklep zostanie otwarty 7 października w lokalu po dawnym Tesco.
Kilka miesięcy temu spółka Salling Group, która jest właścicielem marki Netto, przejęła Tesco Polska, co pozwala jej w ramach rebrandingu rozszerzać portfolio o kolejne lokale. We wrześniu sieć przekroczyła symboliczną granicę 500 lokalizacji w Polsce, w których już prowadzi działalność. Wśród nich znalazły się punkty sprzedaży w Dekadzie Skierniewice i Dekadzie Myślenice, a w październiku dołączy do nich także nowo otwarty lokal w Dekadzie Nowy Targ. Do końca roku planowane jest otwarcie ok. 200 nowych salonów marki.
Netto w koncepcie 3.0
Dyskont wpisuje się w ekonomiczny, codzienny profil oferty Dekady Nowy Targ, odpowiadając na potrzeby osób poszukujących nie tylko wielobranżowych produktów w przystępnych cenach, ale także cotygodniowych promocji i akcji specjalnych. Najemca zakończył prace adaptacyjne, przekształcając projekt wnętrza zgodnie z koncepcją 3.0., opartą na skandynawskim modelu projektowania, w której dominują minimalizm, funkcjonalność oraz charakterystyczne dla marki detale.
– Nasze centrum handlowo-komunikacyjne jest bardzo dobrze przystosowane do potrzeb mieszkańców Nowego Targu i okolic, zarówno pod względem infrastruktury, jak i oferty. Współpraca z Netto to efekt realizacji strategii rozwoju, w której przykładamy dużą wagę do jakości i różnorodności najemców. Obserwujemy, że wzrasta znaczenie czynnika ekonomicznego przy podejmowaniu decyzji o wyborze miejsca zakupów, konsumenci deklarują także potrzebę skracania czasu przeznaczanego na ten cel. Na tym tle dyskont Netto, podobnie jak obecna już w Dekadzie sieć Pepco, zyskują na popularności. Klienci oczekują funkcjonalnych rozwiązań oraz skumulowania różnorodnego asortymentu i wielu usług w jednym obiekcie – mówi Bartosz Soból, dyrektor centrum handlowego Dekada Nowy Targ.
Dekady Nowy Targ
Dekada Nowy Targ to położone przy ul. Kilińskiego, zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne typu convenience, składające się z części handlowo-usługowej oraz dworca autobusowego wraz z komfortową poczekalnią. Dworzec obsługuje zarówno przewoźników regionalnych, jak i ogólnopolskich, ułatwiając mieszańcom regionu dojazd na zakupy, do pracy czy do szkół. Bezpośrednio przy obiekcie znajduje się parking z 150 miejscami postojowymi dla klientów i pracowników Dekady.
Oferta Dekady Nowy Targ została przygotowana z myślą o codziennych potrzebach konsumentów, dzięki temu wszystkie niezbędne potrzeby można zrealizować w jednym miejscu. Do grona kilkunastu marek z segmentów drogeryjnego, modowego, obuwniczego i wielobranżowego, które działają w centrum, należą znane sieci handlowe takie jak Pepco, Rossmann, CCC czy Martes Sport. Wśród lokali handlowych i usługowych dostępnych w Dekadzie Nowy Targ znajdują się także Play, Orange, ZIKO Apteka, Ekspres Serwis i Kwiaciarnia Anna. Na terenie obiektu działają również Green Lemon Bar i Kantor.
W procesie komercjalizacji, właściciela galerii – spółkę Dekada SA – reprezentuje firma BOIG Property Consulting.