Nie ustając w dynamicznym rozwoju, największa polska sieć supermarketów POLOmarket otworzyła wczoraj swój kolejny gruntownie zmodernizowany sklep. Tym razem jest to obiekt zlokalizowany w Gliwicach.
POLOmarket przy ul. Żwirki i Wigury zyskał znacznie powiększoną salę sprzedaży wraz z nowoczesnym, spełniającym najwyższe standardy jakości wyposażeniem – m.in. odnowioną ladę mięsną oraz nowoczesne i wygodne stoisko piekarnicze. Optymalne ustawienie regałów na sali sprzedaży zostało zaprojektowane z myślą o wygodnych i komfortowych zakupach, do których zachęcać będzie również położony obok sklepu pojemny parking.
Innowacyjne rozwiązania technologiczne
Zgodnie z proekologiczną polityką spółki, w zmodernizowanym supermarkecie w Gliwicach nie mogło zabraknąć innowacyjnych rozwiązań technologicznych mających na celu ochronę środowiska. W obiekcie zastosowano między innymi: odzysk ciepła zintegrowany z układem chłodnictwa, zapewniający ogrzewanie ciepłej wody i pomieszczeń, system rekuperacji, instalacje fotowoltaiczną zaspokajającą całkowite zapotrzebowanie na energię oraz wewnętrze i zewnętrzne oświetlenie led.
Dzięki wymienionym rozwiązaniom sklep znakomicie wpisuje się w koncepcję proekologicznego modelu zarządzania i zrównoważonego rozwoju. POLOmarket otwiera regularnie zarówno nowe jak i zmodernizowane sklepy, poszukując jednocześnie nowych lokalizacji pod kolejne inwestycje.
Ponad 2,5 mld obrotu netto rocznie
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma startowała w 1997 roku z 27-oma sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i ponad 2,5 mld obrotu netto rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5,8 tys. osobom.